En eftermiddag i Trollhättan

18 Apr

5 svar to “En eftermiddag i Trollhättan”

  1. Malin 18 april, 2010 den 00:47 #

    Åh, vilken affär köpte du ”kärlek”-bokstäverna i? De hade passat så grymt bra till mina andra ord, precis samma typsnitt!
    Tuffar ju förbi Överby titt som tätt, on my way to Skövde.

    kramar

  2. Tebbe 18 april, 2010 den 05:53 #

    Ah jäklar va skoj det var. Första gången ja firar Songkran. Har du firat de förut? kram

  3. Tobias 18 april, 2010 den 07:37 #

    nej jag har inte smakat den än 😉 får väl göra det eller så bjuder du mig på en? 😀

  4. IDA 18 april, 2010 den 11:26 #

    Skorna och jeansen var grymt snygga =D

  5. sissiliten 19 april, 2010 den 14:46 #

    He he gissa vem som oxå köpte såna skor för nån månad sen?? *hmmmm undrar vart jag la dom efter att jag kom hem då*

    Pössa

Kommentera

