Det är på G!

15 Apr

6 svar to “Det är på G!”

  1. Anna 15 april, 2010 den 12:24 #

    Den är på väg här uppe, min näsa säger det till mig varje morgon jag vaknar. Jösses, vad jag längtar till sommaren kommit igång så man slipper all pollenskit och kan gå ut i solen och ta kort utan att kryssa mellan vattenpölar / plumsa i snö. Hoppas du får en fin dag.

  2. sissiliten 15 april, 2010 den 13:03 #

    Åhhh jag såg tussilagosarna på vägen hem från skövde idag….dom är så fina

    Fika nån dag??
    Pöss

  3. monica 15 april, 2010 den 18:20 #

    Hur har du det nästa fredag?? En promenad o fika kanske??

  4. Sara 15 april, 2010 den 20:27 #

    Det är underbart med sol! Tror min allergi är väk så nu kan jag med få bli brun igen! =)

  5. Zarah-Lou 16 april, 2010 den 02:18 #

    Vår, vår, vååååår! Nu, nu, nuuuuu! 😀

  6. Susanne 18 april, 2010 den 10:08 #

    Härligt, såg tussilago i vägkanten för några dagar sedan men de var lite blyga och hade inte riktigt slagit ut än 😀

    Hoppas din helg är och blir bra!

Kommentera

