Fotoböcker och Fototidningar i högar

10 Apr

6 svar to “Fotoböcker och Fototidningar i högar”

  1. Wysteriia 10 april, 2010 den 22:42 #

    Jag är ledig på fredag & söndag! 😀 På lördagen ska jag till Sthlm över dagen 😛

  2. Fröknarna Tapper 10 april, 2010 den 22:51 #

    Förstoringen var dösnygg!

    Jag vet inte riktigt hur jag ska ha det med den ”första”.
    Känns mer rätt med denna eftersom det är mitt stora intresse 🙂
    Och den första var sååå inriktad på inredning att det skulle bli svårt att bryta upp!

    Kram

  3. Agneta 11 april, 2010 den 05:29 #

    Vad snygg bilden blev, den ska du väl rama in??

  4. Sara 11 april, 2010 den 07:03 #

    Boken har jag med, den tycker jag är grymt bra! Massor med nyttig information och lätta guider =) Kram!

  5. Therese 12 april, 2010 den 20:28 #

    Wohoo!!! Såg en bok där som jag gillade;)

  6. sissiliten 13 april, 2010 den 16:31 #

    Jag hade oxå velat åka på mässan men eftersom jag jobbade på morgonen på lördagen o festen var på kvällen så begränsade det det hela lite 😦

Kommentera

