Inrednings(mar)drömmar.

8 Apr

 

10 svar to “Inrednings(mar)drömmar.”

  1. monica 8 april, 2010 den 23:26 #

    haha, soffrona längst ner är förskräckliga. Är det Mio eller? Tycke rjag känner igen dem!

  2. Anna-Karin 9 april, 2010 den 06:35 #

    Nej de sofforna skulle inte komma in i mitt hem heller och då har jag ändå ingen direkt stil! Ekmöbler gillar jag det är snyggt!
    kram

  3. Terése 9 april, 2010 den 07:18 #

    Blir inga sånna soffor i vårt hus. Stilrent ska det vara tycker jag. Visst är det kul att kolla möbler, skulle vilja byta ut hela bohaget. Ha en bra helg 🙂
    Kramar

  4. Åsa 9 april, 2010 den 08:26 #

    åhh så fina blommor.. thai är vackert på många sätt 🙂

    hemska soffor usch.. blää

    Ek är fint.. ja har en ljus variant.. kommer inte ihåg va de heter just nu.. haha.. ja gillar stilrent oxå..

    Hoppas du får en toppen helg!
    krama

  5. Petra 9 april, 2010 den 08:29 #

    Det finns nog en hel del folk som gillar sofforna. Lite samma stuk som Svenskt Tenns möbler som i mitt tycke är gräsliga.

    Ha så kul med planerandet!

    kram

  6. stefan 9 april, 2010 den 11:40 #

    Go for pink!!!haha…kram Stefan och Margie

  7. marica 9 april, 2010 den 13:44 #

    neee fy jag gillar inte sådana soffor.. kul att kolla på gemensama greyer nu då 🙂 ha en skön helg, kraaaaaam

  8. Huskatten 10 april, 2010 den 14:08 #

    Jag har ju mitt vardagsrum i ek, men nu har jag lessnat lite, skulle vilja ha allt i VALNÖT! =) men jag får nog ha kvar möblerna, blir liite dyrt att byta ut sakerna efter 2-3 år.. och sovrummet skulle jag vilja ha i en gammal, vit romantisk stil.. köpa gamla saker, slipa och göra om.. så de har jag tänkt framöver.. =) less på alla ikea skit som inte håller mer än en flytt typ..men men.. detta tar aldrig slut hehe hoppas ni hittar det just NI vill ha.. kram.. ps/ fikan ja, hemma hos mej? är sjuk för tillfället men nästa vecka borde jag kryat på mej.. vi hörs om de..

  9. Jennica 10 april, 2010 den 21:24 #

    Hahahaha…jaaaaaa me like the pig!!!!!!!! Nöff nöff gumman…eller var det oink oink? OCh nu kommer vi till det roliga….JAG tycker att den svarta soffan var cool…i ett av rummen i vårt hus…skulle den passa…sån tur att vi olika =) Du borde ju ha fattat att jag sklulle fastna för den hahaha så jag blir bara lite sårad över att du skriver…skulle någon tycka om den…på riktigt =) Japp…visst funkar den…i rätt rum med rätt saker till så skulle den bli så cool =) Så är det !! Hahaha Pöss gumman!!!

  10. Agneta 11 april, 2010 den 05:28 #

    Den soffan ser ut som något som fanns hemma hos vännerna i Jönköping för många år sedan, och hör och häpna den passade hemma hos dem, de hade bara vitt för övrigt. Puss

Kommentera

