Glöm inte…

8 Apr

Fotobloggen uppdateras till och från hela tiden. Söker ni på Caroline Landin så hittar ni in dit.

Eller om ni klickar HÄR.

Den går också att följa på Bloglovin om ni inte vill missa några foton som kommer in.

Idag har det trillat in lite nya foton igen.

3 svar to “Glöm inte…”

  1. Wysteriia 8 april, 2010 den 12:31 #

    Svar: Men det är därför det är så bra att göra egen 😉 Slipper man ha halvfulla burkar stående 😉 Jag älskar också att köpa nytt o efter halva har jag tröttnat o vill ha något annat..TYP..Haha!

  2. Wysteriia 8 april, 2010 den 12:40 #

    Söt du är, tar ju 30 sek o blanda till..haha 😉

  3. Susanne 8 april, 2010 den 13:07 #

    Jag har också fyra bilder i ”save for web” och det finns 4 olika visningslägen, original, optimerad, visa 2 och visa 4 tror jag….

    haha, frisyren från -99 är underbar, jag vet 😀

Kommentera

