100407 Diary of Another Crazy Blonde

7 Apr

14 svar to “100407 Diary of Another Crazy Blonde”

  1. Terése 7 april, 2010 den 13:19 #

    Vad härligt att allt flyter på 🙂
    Hoppas kvällen på jobbet blir bra!
    Kramar

  2. mikael o 7 april, 2010 den 13:26 #

    fotomässan kommer bli riktigt nice i år 😀

  3. Jennica 7 april, 2010 den 15:25 #

    Bara njut hjärtat…Så underbart kul med utbildningen…hoppas verkligen att du väljer gbg…det är ligger ju typ här vid mig… ; ) Har idag ett helt underbart väder…har varit ute och visat trollhasseln vem som bestämmer…vann så klart, var ju jag som hade det vassa verktyget…så nu ligger det tre stora högar med kvistar som ska rensas, så kanske trädfan vann ändå? Har lyssnat på musik och blivit tackad av ena grannen för den konstiga ylandet som kom ut till låten jag trodde men tydligen inte kunde texten till =)

    Nu är det dax för lite mat innan träningen ikväll…sen ska det sågas ner träd =)
    Hörru…vart har ni skaffat lägenhet nu då?!?! OCH grattis om jag glömt att säga det innan till sambolivet =) Kramar till er båda!! PUSS GUMMAN!

  4. Bella 7 april, 2010 den 17:11 #

    underbart att läsa att du e så lycklig gumman ❤ och betald utbildning e ju PERFEKT 🙂 hoppas du haft en bra dag pöss

  5. Emilia 7 april, 2010 den 17:20 #

    Åh vad roligt med utbildning, och betald dessutom 🙂 inte illa!!
    Kramkram

  6. Anna-Karin 7 april, 2010 den 20:52 #

    Grattis vad kul med utbildningen.. njut medans allt flyter på:)
    Hoppas kvällen gick bra. Ses snart igen hoppas jag
    kram

  7. Agneta 7 april, 2010 den 21:14 #

    Grattis våran prinsessa.Puss

  8. Wysteriia 7 april, 2010 den 21:31 #

    CRAP att jag jobbar i helgen för annars hade jag också gått på fotomässan! 😦

  9. helenah 7 april, 2010 den 21:35 #

    var inte som jag- njut och ta emot! du är värd det!

    kraam

  10. Petra 7 april, 2010 den 21:38 #

    Det är bara att flyta med. Ibland ska man väl ha flax i livet också eller hur?

    Hoppas förhandlingarna gick bra.

    kramar

  11. Åsa 8 april, 2010 den 08:12 #

    åh vad kul vännen så härligt o höra att någon har flyt i livet 🙂 bara njut av varenda sekund!!
    Trollhättan är jag uppväxt i så hälsa från mig 😉

    Bounce har ja alltid velat se de är ju sååå bra på o dansa.. 🙂

    Njut njut o njut 🙂
    krama om

  12. Wysteriia 8 april, 2010 den 09:44 #

    Ja ska du hit något mer innan jag åker hemåt så MÅSTE vi ses ;D

  13. Carina 8 april, 2010 den 09:57 #

    Jo tack bra! Varit ute på en skön skogspromenad och sitter nu här och kopplar av, börjar jobba halv fyra och slutar i morgonbitti klockan åtta.
    Ha en bra dag!

  14. marica 8 april, 2010 den 15:46 #

    Å vad roligt att läsa tt du mår bra o har det bra, så härligt! Blir så glad för din skull! Och plugga med län och betald kurslit. är ju kanon!! Härligt Härligt gumman! Skickar en stor kram till dej av glädje!!!!

Kommentera

