Prinsen och Prinsessan

5 Apr

Jag har alltid blivit kallad ”Prinsessan” av mina föräldrar. Kanske har det med att göra att jag varit bortskämd hela mitt uppvuxna liv och levt lite som en prinsessa? Inte så att jag har fått allting serverat på ett silverfat eller så, men mina föräldrar är världens bästa och jag är så otroligt glad att jag har fått dem som mamma och pappa och fått växa upp i ett så kärleksfullt och omtänksamt hem!

Mamma och pappa träffades för många år sen, när de var 16 och 18 och har hållt ihop sen dess. Och jag är inte ensam om att älska mina föräldrar, jag har många vänner och nära som också känner likadant ❤

Så kort och gott. Jag ska krypa ner bredvid min prins och mysa nu innan jag somnar sött på hans arm eller hand-i-hand som vi alltid gör och då blir det ju ”Prinsen och Prinsessan” som går och nannar tillsammans.

Töntigt? Jag vet! 🙂

13 svar to “Prinsen och Prinsessan”

  1. Wysteriia 5 april, 2010 den 22:36 #

    Anders är kompisen jag bor hos här i Göteborg 🙂

  2. Agneta 6 april, 2010 den 08:08 #

    Vad gulligt!!! Man får vara töntig ibland fast man har passerat trettio,annars har man inget liv eller???

  3. Åsa 6 april, 2010 den 08:12 #

    tycker de lät bara mysigt o gulligt inte töntigt..
    krama

  4. Susanne 6 april, 2010 den 08:31 #

    …töntigt? Inte alls!

    Men hörru, snö…det var ingen rolig historia…haha, hoppas den smälte bort lika fort som den kom!

    Kram prinsessan 😀

  5. Sara 6 april, 2010 den 08:58 #

    Jobbar i Skultorp på torsdag, men om vi flyttat kan vi väl ta en kaffe i nya lgh? på kvällen?
    Kram!!

  6. Sara 6 april, 2010 den 09:22 #

    Vi hörs på torsdag så får vi se hur långt vi kommit med flytten. Hur har du det i helgen annars? Kram

  7. Johanna 6 april, 2010 den 10:15 #

    Klart att du är en prinsessa gumman, en väääldigt söt sådan=)

    Jag har oxå världens bästa föräldrar..eller ja,hade men mamma är endå och har alltid varit världens bästa mamma och vän! =( Puss min prinsessvän!

  8. IDA 6 april, 2010 den 11:56 #

    Åh SÅ töntigt ;)*fniss* gulligt precis som det skall vara =D

  9. marica 6 april, 2010 den 19:30 #

    Gulligt 🙂 Kramar!

  10. Anna-Karin 6 april, 2010 den 21:10 #

    Du är så himla härlig:) det är väl inte töntigt det är romantiskt och gulligt.
    Jag har också en helt underbar mamma så där kan jag förstå dig! Visst är det skönt när man känner så!
    ses på jobbet
    kram

  11. Peter Landin 7 april, 2010 den 03:05 #

    Jag har alltid blivit kallad ungjävel eller skitunge av mina föräldrar =) men jag älskar dem ändå hehe.

    • sissiliten 7 april, 2010 den 05:27 #

      Ha ha *asg* stackars dej Peter 😉

  12. sissiliten 7 april, 2010 den 05:29 #

    Mmmm du kan skratta dej lycklig som har såna föräldrar. Jag önskar oxå att man hade haft många positiva minnen från sin barndom men mycke har man förträngt efter alla tråkigheter 😦

    Hoppas att man är bättre förälder själv nu när mina är små.
    Pöss

Kommentera

