Fjädrar och Blåkulla

3 Apr

6 svar to “Fjädrar och Blåkulla”

  1. Therese 3 april, 2010 den 16:03 #

    Ja, pollen glömde jag helt bort. det är nog för att jag inte har någon allergi. Tycker synd om dig, min sambo och alla andra med pollenallergi.

    Aha, då tror jag jag vet vart du menar:) Vad skönt att det inte var längre än så, var rädd att du skulle flytta till Stockholm igen! :S

    Jag M Å S T E komma till Skövde och hälsa på snart

    puss puss

  2. Therese 3 april, 2010 den 16:06 #

    e.l.f. svar: oj, ,haha, ja det beror ju på vad du behöver?? Jag har varit dålig på att recensera grejjerna, men jag ska ta mig i kragen och riva av alla grejerna från den här beställningen. I stort kan jag säga att jag tycker att deras läppglans är riktigt bra och framför allt behagliga! Beställde två nya typer nu och de var också bra.

    Angående fjädrarna på fotona kommer jag inte ihåg att de brukade pynta på stan- har de alltid gjort det?

  3. Therese 3 april, 2010 den 16:07 #

    Svar (igen:) Mattias arm mår bättre! Rörligheten har blivit bättre och han har mindre ont. Grejjt!

  4. Agneta 3 april, 2010 den 19:42 #

    Hej vännen! Har varit i Jönköping idag och träffat din bror och Sofi i det fina vårvädret,tussilagon blommade för fullt. Puss

  5. marica 5 april, 2010 den 16:02 #

    dEt är jättefint med påskpynt i städerna, här i hjo har de en stor björk med fjädrar i på torget! tänkte ju låna till bild av bröllopsstruten men det funka inte.. kramkram

  6. camla 5 april, 2010 den 17:41 #

    Ja dom där jävla påskriskrukorna var ju tillbaka ;*)

Kommentera

