Säkraste vårtecknet?

27 Mar

PSSSSSSSSST!
Det har varit en bomb av inlägg här på bloggen idag,
så missa inte de som ligger uppe sen tidigare idag 😉

9 svar to “Säkraste vårtecknet?”

  1. Wysteriia 27 mars, 2010 den 19:05 #

    Hehe men det är inte jag som gjort själva designen på min blogg 😉 Det är det Mumari som har gjort 😀

    Och just nu är jag i Sthlm men kommer vara i Göteborg på Tisdag igen o sedan April ut men sen åker jag hem till Dalarna! 🙂

  2. Freedomtravel 27 mars, 2010 den 19:22 #

    Härligt! Ääälskar vårtecken just nu! 🙂

  3. Anna_KArin 27 mars, 2010 den 19:33 #

    En fika vore trevligt! Ni får mer än gärna komma hem till oss.. Får se när det passar
    kram

  4. Evelina 27 mars, 2010 den 19:54 #

    Jaa, någonstans där omkring iaf 🙂
    Jaså? Jag spande på en massa söta labbevalpar men vet inte hur din moster ser ut så, henne såg jag ej 😉

    Kram

  5. Wysteriia 27 mars, 2010 den 23:03 #

    Men brukar du vara i götet mkt? Jag har en liten grejj på fredag ^^ Men det är på kvällen!

  6. Petra 28 mars, 2010 den 08:30 #

    Förutom förkylningen är det bara bra. Magen växer som 17 och jag med 😉 Jag är beräknad 6 augusti. Jag ska tyvärr till London den helgen (Valborg) så jag kan tyvärr inte då 😦
    Jag kanske kan ta mig ner någon annan helg. Fast det är en del inbokad april/maj men någon gång kanske? Vill absolut träffas snart.
    saknar dig!

    kram

  7. barbie 28 mars, 2010 den 11:18 #

    heej.)
    oj. såg det ut så?varför?..
    hur tar de bort fett från brösten?-.måste man skära suddär?

    synns alla ärr nu?

    • Ja, sådär ser det ut när man gör en förminskning, en förstoring är inte alls en lika jobbig operation… 🙂
      Ärren syns inte så mycket längre, de bleknar med åren om man sköter det bra och är rädd om dem (inte solar första året, inte badar bastu, inte badar m.m. de första veckorna)… Oftast skär man som ett ”ankare”. Sida-sida och så upp till bröstvårtan och runt den (för att skära ut den helt och flytta den så att den hamnar på rätt ställe).

  8. marica 28 mars, 2010 den 22:02 #

    Såg ett gäng av dem flygandes här i Hjo 🙂 Härligt Härligt!!!

Kommentera

