Prylar & Grejer…

27 Mar

PS – Det blir MÅNGA inlägg idag. Jag har kommit in i en bloggkreativ period verkar det som.
Huvudet och fingrarna är full av kreativitet… kanske för att jag är sjuk? För jag orkar inte så mycket annat än att sitta och glo på TV (konståkning och handboll) och slappa 🙂

6 svar to “Prylar & Grejer…”

  1. Rebecka 27 mars, 2010 den 16:35 #

    Det må vara härligt men jag avskyr att flyga och det är väldigt många restimmar så ja, jag vet faktiskt inte. Haha! Även om jag tycker att det ska bli grymt roligt! 😀

    Kram!

  2. Åsa Luleå 27 mars, 2010 den 21:45 #

    ja tyckte bordet va fint 🙂
    handlar dock sällan på taxfree längre.. tycker inte de är billigt..
    krya på dig kram

  3. Johanna 27 mars, 2010 den 22:40 #

    Du kanske ska spara dina pengar gumman? Du har ju ingen aning om hur det blir med ditt jobb,inkomst,utbildningen o sv?….Kamera kan ju vänta, du har ju en som fungerar jumärkt och du har ju Peters oxå..puss

    • Jag vill väl inte ta Peters saker hela tiden. Jag har alltid klarat mig själv och kommer alltid att göra det också (hoppas jag…) och det löser sig alltid. Skulle jag plugga så funkar det alltid, vi är ju två stycken. Dessutom har jag behov av en bra kamera. Men jag kommer inte att köpa den NU på en gång. Utan längre fram. Däremot kommer jag att köpa en egen dator… eller rättare sagt bygga ihop min gamla med nytt 🙂 Puss puss!

  4. Emilia 28 mars, 2010 den 14:52 #

    Sånna byxor har jag med, världens skönaste verkligen!!
    Nej, taxfree har blivit alldeles för dyrt. Nätet är betydligt bättre!!
    Kramkram

  5. sissiliten 29 mars, 2010 den 08:25 #

    Mmmm jag är oxå sugen på att uppdatera kameran. Thomas har ju oxå likadan som peter. Ska åka o kolla på den. Något måste man ju lägga pengarna på 🙂 Sugen på ett nytt objektiv oxå……får väl kolla med omkring på samma gång. Pöss

Kommentera

