Bella & Tyra Show

27 Mar

 

Bella & Tyra Show.
Tydligen en ny blogg/internet/serie?
Är jag den enda personen som inte har sett det?

Är det över huvud taget något att se?

Jag läser sällan Blondinbellas blogg och Tyras har jag bara läst någon enstaka gång.

5 svar to “Bella & Tyra Show”

  1. Johanna 27 mars, 2010 den 22:37 #

    Har aldrig sett det,mest bara läst om det…det enda odm lägger energi på är att snacka skit om Kissie, inte min favvis heller men håller på att svartmåla…bara omoget och Bella är skoj att läsa hennes blogg men att lyssna på henne, nja..det är så fjortis och låter så inövat allting =/ Såg trailern på programmet typ;urk nej..skona mig !Puss

  2. bella 28 mars, 2010 den 00:19 #

    jag har sett det två gånger.. aså inget ja tänker följa.. jag följer varken blondinbellas eller tyras blogg.. håller mej till jävla kissie haha och kenzas blogg.. =)

  3. Helenah 28 mars, 2010 den 02:54 #

    Jag tycker de är duktiga och att showen är riktigt bra.

  4. Art By Tina 28 mars, 2010 den 10:39 #

    Såg första avsnittet – mest av nyfikenhet. Det blev även sista gången. Fy sjutton så löjligt.

    Ja, har också upptäckt att tax-free inte alls verkar vara tax-fritt längre, parfymer och sprit är visserligen liiiiite billigare. Men godiset har fått en riktig prishöjning.

  5. Emilia 28 mars, 2010 den 14:50 #

    Jag tycker faktiskt deras show är över förväntan!! 🙂
    Kram

Kommentera

