Jag älskar dig & saknar dig!

11 Mar

3 svar to “Jag älskar dig & saknar dig!”

  1. Peter 11 mars, 2010 den 17:06 #

    Men vad go du är! 🙂 Jag saknar dig otroligt mycket men nu är det ju bara 9 dagar kvar! Puss Puss!

  2. Art By Tina 13 mars, 2010 den 13:25 #

    Fan vilken fin kärlekshälsning! Ni är så fiiiiina!

  3. sissiliten 16 mars, 2010 den 06:43 #

    Jag förstår att du saknar Peter. Jag skulle dö om jag skulle vara utan min kärlek så länge. Men jag är ju så beroende av närhet jag.
    Så ska jag ut o åka så får han bannemej följa med varken han vill eller inte :-p

Kommentera

