Du är inte klok Spindeltjejen… ehhh… Madicken!

28 Feb

18 svar to “Du är inte klok Spindeltjejen… ehhh… Madicken!”

  1. jennie 28 februari, 2010 den 13:02 #

    haha hur ska du få med dig allt hem om det börjar så här;) hoppas du har det underbart där borta…här är det töväder, fy!!! puss

  2. Åsa Luleå 28 februari, 2010 den 13:05 #

    åhh vilka snygga klänningar du har hittat 🙂 verkligen bra grejer..
    här i luleå snöar de fortfarande :S såå less på all snö.. ja hänger me dig ti paradis öarna 😉
    krama Åsa

  3. Emma 28 februari, 2010 den 13:26 #

    Hej Vännen !

    Jag tycker det är underbart att se alla dina fina bilder så fortsätt med det 🙂

    Njut lite för mig med 🙂

    Snygga saker du köpt med – Me like a lot

    Kram

  4. Jeanette 28 februari, 2010 den 13:57 #

    Så mycket fint till så lågt pris! Vilka klipp du har gjort!!

    Ett tips: gå med gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!

    Ha en fortsatt härlig söndag!

  5. Art By Tina 28 februari, 2010 den 14:19 #

    Jo – för jag gillar shopping=)

    Men nu ser jag fram emot lite ”semester” bilder, vackra stränder, turkost hav och massor av palmer!

  6. Jennica 28 februari, 2010 den 14:47 #

    Ååååhhhh du hittar alltid så tokigt roliga saker!!! ME LIKE….STARBUCKS!!! Tror att det öppnat ett star uppe på landvetter va? Löööööööve starbucks!! Hahaha PÖSS

  7. Johanna 28 februari, 2010 den 14:48 #

    Hehe,det är tack vare mig du gillar Caramel Waffles sen vi var i Paris,slurp! Jag älskar dom! Shopping är visst skoj,strandbilderna har vi sett innan (även om jag gärna ser dom igen) så är shoppingen skoj att se =) Boddybutter är visst inte så billigt där men so what,skoj med nytt som inte finns hemma =) Jag vill se hur klänningarna ser ut PÅ dig ! Puss

    • Med tanke på att jag betalar runt 150 för EN burk Bodybutter på Body Shop och jag fick 4 stycken för samma pris här så är det billigt 🙂
      Och det är lika bra kvalitet också 🙂 Så super! Sen finns det ju billigare bodybutter att köpa hemma men det är oftast inte så bra märke eller kvalitet? 🙂
      Kommer mer kort sen! Klänningskort kommer också framöver – jag ser ut som en uppstoppad flodhäst i dem 🙂 Puss

  8. Freedomtravel 28 februari, 2010 den 16:01 #

    Sköna priser! Det är ju mycket roligare att shoppa när man känner att man får nåt för pengarna!

  9. Huskatten 28 februari, 2010 den 16:05 #

    Hej! Hälsa hela högen! Jooo jag älskar att se vad du shoppat, kan du inte ta med en hel container med saker till mej? Kram

  10. Emma 28 februari, 2010 den 16:18 #

    Hihi I lööööv dina shopping-rapporter! Blir så sugen på att själv ge mig ut med kreditkortet i högsta hugg.. Keep on going!

    Kram

  11. sandra 28 februari, 2010 den 17:58 #

    aa joo betallt får jag väl oftast för att jag är barnvakt å sånt.. spec av lucas å madickens mamma å pappa.. å sen även av eddie å hermans mamma.. å lilla Tindra passar jag mer än gärna utan betallning bara jag får ha min lilla snutta.. sen så e de så att jag å tindras mamma Sanna vi ställer upp för varandra.. jag ställer upp å tar tindra om de e så.. å om jag nån gång behöver hjälp med nått så ställer ju hon upp för mej:) man ska ju kunna stä’lla upp utan betallning å sånt med ju 🙂 fast nu till veckan så blev de ju väldigt mkt barn passning på en å samma vecka 😛 alla vet att jag går på lov nu hahaha så då passar dme på å frågar om jag kan va barnvakt:P har ju praktik på MQ + jobbar extra där.. så då slutar ja ju 18.00 å 20.00 så då kan jag ju inte ställa upp som barnvakt på dagrana!

    hoppas allt e bra med dej? kramkram

  12. Sara 28 februari, 2010 den 18:21 #

    Ser ut som om du hittar massa bra saker, vill med ha göra-sej-fin-saker!
    Jag mår ok, är trött som sagt men annars ok.
    Såklart att vi sett de andra filmerna! Annars skulle jag inte se denna. =)
    Kram Kram

  13. Sara 28 februari, 2010 den 18:21 #

    pssst… fick tatueringstid på tisdag! Mina stjärnor är snart igen dröm! Kram

  14. Julia - Älska utmaningen! 28 februari, 2010 den 19:08 #

    Underbara bilder ju!!!! Fattar du hur underbart själaglad ja blir varje gång du kan käka nåt nytt!!! Fan vad du är värd det!!!!!!
    Massa massa kramar =)

  15. marica 28 februari, 2010 den 19:52 #

    ÅÅÅÅÅ nice shopping! Så billigt! Buttybutter är ju kanon att köpa där!
    KRAM

  16. Therese 28 februari, 2010 den 23:28 #

    Tråkiga?! Det är asroligt att se vad du gör och vad du shoppar… man blir sådär härligt avundsjuk och reslusten sliter i en sådär gött… 🙂 Mer foton! Här får vi aldrig nog:D kram

  17. sissiliten 3 mars, 2010 den 19:28 #

    Underbart med shopping vännen.
    I miss you !!!!!

Kommentera

