Annisen by Caroline Landin.

21 Feb


Canon EOS 30D + Canon EF 50mm/1.8

Det är så härligt att ha Annisen här hos mig.
Vi har varit på stan och fikat nu och någonstans på vägen försvann våra lår?!
Så om någon hittar två par stelfrusna lår så är det våra. Skickas till Vasastan i Skövde.
Fiiiii…. och inatt ska det bli över -20 grader igen!
Annisens tåg är tydligen inställda än så länge. Vi får se om hon kommer tillbaka till Stockholm imorgon!

 

11 svar to “Annisen by Caroline Landin.”

  1. Tobias 21 februari, 2010 den 17:24 #

    Gud vad skönt, bara 3 dagar kvar 😀

  2. Bunny 21 februari, 2010 den 17:35 #

    Saknar Er båda!

    Puss! ❤

  3. Anna-Karin 21 februari, 2010 den 17:52 #

    Tack för de fina kommentarerna:) Ja vad ska det bli av denna vinter? Visst är det fint men nu behöver det väl inte komma mer snö…
    Kram

  4. Bunny 21 februari, 2010 den 18:53 #

    Btw… Vet du vad Alphainventions är… Verkar vara som Bloggtrafik… Men jag har inte reggat mig där, men får massa trafik därifrån… :S

    Puss!

  5. Sara 21 februari, 2010 den 19:00 #

    Hon är otroligt vacker! Och du är superduktig på att fånga det vackraste hos varje person!

    PS funkar igen, det var ngt knas igår så jag gick o la mej =)
    Kram

  6. Therese 21 februari, 2010 den 19:24 #

    Tokfint kort på Annissen! kraaaaam

  7. Suss 21 februari, 2010 den 20:08 #

    Gud vilket super vackert kort =)

  8. Malin 21 februari, 2010 den 21:30 #

    Vilket fint foto! Jag gillar att hon kikar fram bakom håret. Du har verkligen fått skärpan mitt i prick också! Hoppas ni får det lite varmare snart!
    Kramar
    Malin

  9. Malin 21 februari, 2010 den 21:32 #

    Vilket fint foto, jag gillar att hon ”kikar fram” och skärpan är verkligen mitt i prick! Hoppas ni har det lite varmare nu! 🙂
    Kramar
    Malin

    • Malin 21 februari, 2010 den 21:32 #

      oj det blev visst två kommentarer! 😉

  10. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer 21 februari, 2010 den 23:28 #

    Hmm.. Sagaböckerna..?

Kommentera

