Bowling och Stor Lönecheck.

6 Feb

Igår fyllde min underbara mamma år och det firade vi med att gå och bowla när jag vaknat på eftermiddagen. Skoj!
Dessvärre var jag lite snurrig i skallen och mådde lite illa och så, så det blev min sämsta omgång ever.

Men det är skoj. Jag får nog ta och spela snart igen och hålla igång klotkunskapen.
Det måste jag säga – jag vet i alla fall varför jag aldrig tränat någon bollsport. För mitt bollsinne finns inte alls.

Innan jobbet myste vi med god middag och efterrätt och sen befann jag mig på sjukhuset mellan 21.15-07.30.

Om typ en kvart sticker jag iväg till jobbet igen.
Så medan ni andra har lördagsmys och njuter av att vara lediga och kikar på Melodifestivalen så jobbar jag min andra helg på raken och ser fram emot ytterligare två helger till fulla med jobb framöver.
Behöver jag säga att jag räknar med att min lönecheck ser bra ut nästa gång?

3 svar to “Bowling och Stor Lönecheck.”

  1. Anna 7 februari, 2010 den 03:46 #

    ååå vad roligt med bowling, vi pratade faktiskt om det tidigare under kvällen att vi måste dra iväg och lira lite disco bowling vid tillfälle 🙂

  2. Nea 7 februari, 2010 den 13:24 #

    Fördelen med att jobba helg och obekväma tider är lönen 🙂 Det gör allt lite lättare på något sätt.. Ha en toppen-söndag! Kram

  3. marica 7 februari, 2010 den 15:10 #

    Grattis i efterskott till mamma Agneta!
    Kul med bowling,, jag har inte heller nåt bollsinne dessväre 😉
    Hoppas det gått bra att jobba… du har ju snart semester då är pengarna värda att du jobbat mycket gissar jag ❤ Kram

Kommentera

