Blogg.se?

4 Feb

Det går inte att kommentera några inlägg på blogg.se sen över en timme nu.

Allt som händer är att ”HTTP 500 – Internt serverfel” kommer upp och sidan står och tänker och tänker och tänker.

Annars hade jag lust att kommentera en hel hög med bloggar efter att jag klickat av dem i Bloglovin. Jag hoppas att jag hittar tillbaka till era inlägg igen sen…. Dumma blogg-sida!

4 svar to “Blogg.se?”

  1. Bunny 4 februari, 2010 den 21:05 #

    Har varit strul i en vecka, dels detta, sen bloggar de själva på Blogg.se att de inte kan logga in mm.. :/

  2. misstigerchic 4 februari, 2010 den 21:26 #

    sorry darling men jag pallar inte skriva blogg…har verkligen inteting att skriva om….vill ni veta hur jag mår o vad jag gör så finns det en telefon =)Puss

  3. Bella 5 februari, 2010 den 00:38 #

    jaså?? fan vad knepigt.. ja men jag tycker de e kas på alla sidor nu..är det inte bloggar så det facebook eller bdb eller någon annan sida.. ja vi får väl se när blogg.se funkar igen då=) min funkar iallafall 😉

  4. marica 5 februari, 2010 den 13:03 #

    Jag kunde inte logga in på sidan igår kväll så nåt knas var det 😦

Kommentera

