Tröttast i Sverige.

3 Feb

Det är nog jag. Speciellt idag.
Jag har gäspat konstant sen i eftermiddags när jag gick upp. Visserligen sov jag bara 4 timmar för att inte sova bort hela dagen efter att ha jobbat. Och inatt var jag också trött – så trött att jag inte ens vågade sätta mig ner i någon av ”amningsfåtöljerna” på jobbet, av rädsla för att nicka till. Så jag satt i kontorsstolarna på expeditionen hela natten (med undantag för ett par vändor ner på förlossningen) när jag inte gjorde de ”vanliga” sysslorna på avdelningen.

Att lösa korsord när man är väldigt trött och mitt i natten (och dessutom blond) kan göra vem som helst till världens mest osmarta person har jag kommit underfund med. Jag vet inte ens om jag skulle klara ”Lätta Krysset” då. Haha.

4 svar to “Tröttast i Sverige.”

  1. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer 3 februari, 2010 den 02:22 #

    man får ju inte glömma att hon blev stor och känd genom att egentligen köra samma stuk som kissie och de där gör idag genom att ljuga och provocera sig fram..när jag började blogga var hon inte särskilt stor alls så man har ju följt henne från den tiden till hur hon blev det hon är idag.
    Men visst har hon ändrat sig, men ja hon har ju också gått från att vara barn till ung vuxen kvinna så man får ju hoppas att en viss mognadsprocess skett =)

    Men hon bloggade väldigt mycket förr om att håna utseenden på t ex Carola och hennes ”feta överarmar”..nåt som rimmar illa med hennes ”var nöjd med dig själv”inlägg idag.

  2. Peter Landin 3 februari, 2010 den 06:48 #

    Jaja, här har du oxå fågel…..

    Ha ha ha… ha……

    Fattar du? Få-Gel,,, inte så många gel… =)
    skit skog, not…

  3. Therese - Bloggar fran Dubai! 3 februari, 2010 den 07:45 #

    Vi har papegojor har nere 🙂

  4. Sara 3 februari, 2010 den 09:25 #

    Åh den som flyger var cool, stark!
    Längtar till sen! Håller tummarna för att Kerstin är ute idag, vill helst slippa gå ut alls! =)
    Kram

Kommentera

