Nyhet! Caramelized almonds & Sea Salt by Marabou

1 Feb

Jag har ju glömt!

I början av december trillade den här ner i brevlådan för att testas
innan den kommer att hamna i butikerna nu i februari.

Har ni provat den?

Caramelized Almonds & Sea Salt by Marabou.

Den får godkänt av mig. Gillar kompositionen även om jag ska ta det lugnt med innehållet av nötter.

 

20 svar to “Nyhet! Caramelized almonds & Sea Salt by Marabou”

  1. marica 1 februari, 2010 den 22:24 #

    spännande med en ny smak 🙂 men vanlig choklad o möjligtvis schweisernöt är mummsigast för min smak 🙂
    natti ❤

  2. Malin - Mamma till h-barn 1 februari, 2010 den 22:44 #

    Hej!
    Tack för din kommentar. Ledsen att jag inte har kikat in hos dig tidigare, har haft några tuffa dagar. Hoppas du fortsätter kika in hos mig och lämnar en kommentar i mellan åt. Alltid lika kul med nya läsare. Har inte hunnit kolla runt än, men du verkar vara en superbra fotograf 🙂
    /Malin

  3. misstigerchic 1 februari, 2010 den 22:54 #

    Ja tänka sig att vi har fått den på smakporv på statoil minsann=) Slurp!

    Men just nu ligger jag här hemma med kräksjukan..har legat på toan sen typ kl 17 o spytt som en kalv,buhu! Jävla mög!

  4. Anna 2 februari, 2010 den 05:29 #

    Inte provat den men den såg intressant ut 🙂

  5. tebbe 2 februari, 2010 den 06:43 #

    Sv: haha ja den är ju det.. Man blir alltid lika förvånad också. Tror att vi åker hem i slutet av maj igen. Börjar faktiskt bli stressad redan nu över att hinna med alla länder som är kvar på schemat. men de gäller att ligga i så ska vi nog klara det hehe =)

    kram

  6. sissiliten 2 februari, 2010 den 08:07 #

    Har ej testat denna pga att dom andra 2 smakerna smakade s**t 🙂

  7. Anna-Karin 2 februari, 2010 den 10:46 #

    Har ej smakat, men det ser gott ut !
    Ja nu kommer jag snart tillbaka och härjar på jobbet! Har saknat er:)
    Kram

  8. Carolina 2 februari, 2010 den 11:17 #

    Godmorgon! Hoppas du får en fin dag ♥

    Vill bara påminna om tävlingen som pågår i min blogg där du kan vinna en helt ny look till din dator! Kolla in tävlingen på min blogg eller klicka på länken: http://caroflina.blogg.se/2010/february/tavlingen-fortsatter-laptop-skins.html#comment

  9. Susanne 2 februari, 2010 den 11:59 #

    Grattis!

    Du är en av de fem finalisterna i min fototävling med temat ”Svartvitt – utan saknad av färg”

  10. Daniel 2 februari, 2010 den 14:46 #

    nami.. måste testa!!!

  11. Sara 2 februari, 2010 den 15:01 #

    Grattis till finalplatsen i svartvit-tävlingen!
    Kram

  12. misstigerchic 2 februari, 2010 den 17:28 #

    Grattis till finalplatsen gumsi =) Puss

  13. Susanne 2 februari, 2010 den 17:54 #

    jo, jag tror mig ha förstått det när jag läst ”mellan” raderna, kram tjejen och grattis än en gång…nu ligger tävlingen utanför min kontroll 😀

  14. Susanne 2 februari, 2010 den 18:00 #

    Kommentarsbombning blev det nu ..haha Bor i Motala, vid Vätterns strand och 100 meter från startplatsen för Vätternrundan och Tjevättern (så ingen chans/risk att jag glömmer bort vad jag ska göra i början på juni 😀

  15. Sara 2 februari, 2010 den 18:10 #

    Vilken tid och var ses vi? Åker buss nämligen, ingen bil! =)

  16. Emma- Foto m.m. 2 februari, 2010 den 18:54 #

    tack 🙂 ja visst har hon!

  17. Annis 2 februari, 2010 den 20:56 #

    Jag tyckte den var supergod!! :oD Pöss

  18. Bunny 2 februari, 2010 den 23:50 #

    Grattis till finalen! 🙂 Puss ❤

  19. Bella 3 februari, 2010 den 00:45 #

    ska börja med o skriva förlåt att jag varit dålig på o kommentera det sista, har varken läst eller nått. har bara inte haft ork. Jaså denna kankse man ska pröva då. Hoppas allt e bra med dig iallafall.puss

  20. jesper 5 februari, 2010 den 17:35 #

    Den där är riktigt god!:) Fick den också i December.

Kommentera

