Feeling Low.

30 Jan

24 svar to “Feeling Low.”

  1. Art By Tina 30 januari, 2010 den 10:06 #

    men fina vackra du. Du ska veta att du är en person som har en av de härligaste personligheterna jag någonsin träffat! När du kommer in i ett rum så sprider du sån glad och positiv energi att det är helt galet. Du är en galet bra människa!

    ..men alla har vi våra dåliga dagar, svårt att komma ifrån, det måste man nog ha för att uppskatta livets suveräna dagar. Alla kan ju inte gå runt och må bra hela tiden, hur skulle världen se ut då – förmodligen så lycklig så man skulle vilja kräkas.

  2. Sara 30 januari, 2010 den 10:15 #

    Älskar dej min vän!

  3. jennie 30 januari, 2010 den 10:46 #

    alla har man sånna dagar…men du vet innerst inne att det inte är så…LOVE U, puss

  4. Daniel 30 januari, 2010 den 10:46 #

    Du e så fin som du e! Försök träna upp din självkänsla vännen!!

  5. Malin 30 januari, 2010 den 10:47 #

    Åh, vad tråkigt att du känner så. Men du är jättefin! Både ditt ansikte och din kropp! Och du verkar vara riktigt fin inuti! 🙂 Så jag hoppas verkligen du får känna det själv snart! 🙂 Ta hand om dig och var med dem som gör dig lycklig! 🙂
    Massor av kramar
    Malin

  6. Tobias 30 januari, 2010 den 10:57 #

    Du är inte tjock och ful, det lovar jag!

  7. Therese 30 januari, 2010 den 10:59 #

    Vännen… det är förjävligt att man ska behöva dras med den gamla skuggan… Jag hoppas att du snart känner dig piggare, då kommer du tänka annorlunda igen… men det är jobbigt att vänta ut det. Tänker på dig! Kramar

  8. Johanna 30 januari, 2010 den 11:20 #

    Jobbigt att ha sånna dagar hjärtat =( Men du vet att jag tycker du är finast i världen och att du är underbar precis som du är men ja,jag vet hur du menar =( Bara du kan laga ditt inre och yttre hjärtat men för oss andra som står utanför så duger du precis som DU är !! Älskar dig! Puss

  9. Petra 30 januari, 2010 den 11:35 #

    Förstår hur du känner det. Tror att alla har såna dagar emellanåt. Man har en (eller flera) bad body day som en kompis sa, och då hjälper inga ord för det är bara en känsla man har. Du är jättefin både på utsidan och insidan gumman. Tyvärr är det bara du som kan göra något åt självkänslan.

    Massa kramar

  10. Emilia 30 januari, 2010 den 12:00 #

    Du är så fin som du är!!
    Men det är jobbigt att ha sånna dagar, absolut!
    Stor KRAM

  11. suss 30 januari, 2010 den 13:22 #

    Hej hjärtat, alla har vi dåliga dagar…Jag känner mig sjlv väldigt grå och glåmig. Du är vacker precis som du är och du duger som du är…stora kramar

  12. Anna-Karin 30 januari, 2010 den 13:27 #

    Men gumman da! Hoppas det gar over snart
    Vi tycker om dig som du ar kram

  13. Eivor 30 januari, 2010 den 14:19 #

    Inte är du varken tjock eller ful inte. Men har du varit det så är det väl kanske lätt att tänka så ibland.
    Men du är precis lika bra som alla andra. Ingen är bättre än någon annan. Du vet den uttjatade frasen: Vi äro unika. Hela bunten.
    Fina fåglar du har här. Du är en duktig fotograf.
    Kul att du kan skilja på en svan och skata också *L* Den var så bra.

    Här var det sjangtilt. Mitt namn och ”adress” är redan ifyllda fast jag inte skriver här.

    Kul att du hittade mig den vägen.

    Ha en fin helg och tänk på att du är fin som du är.

  14. Alexandraida 30 januari, 2010 den 14:33 #

    I mina ögon är så SÅ vacker.
    Men jag förstår precis hur du känner dig.
    Man vil förändra men kan har inte motivationen till det =(
    Jag har börjat träna 1 gång i veckan nu för att jag MÅSTE ta tag i mig själv.
    Kämpa på vännen.
    Vet du?
    Ibland får man känna sig ful tjock och deppig.
    Kram vännen

  15. Huskatten 30 januari, 2010 den 15:05 #

    Förstår hur du känner dej, att man inte är det man en gång var.. men det behöver inte vara så här.. att vi är lite överviktiga betyder inte att vi måste leva så här.. och tyvärr är de enda att ta tag i skiten…ändra sitt liv osv..så mkt det går.. man kommer nog aldrig bli perfekt, men det kommer kännas lättare när några kilo försvinner.. 🙂 Jag finns här som en promenad kompis, och är för de mesta hemma som sagt, så ska du tvinga ut dej själv så tvinga med mej också =) Det vore bra, en avsatt tid varje dag eller flera ggr i veckan där vi MÅSTE ut.. och sen ligger ju VV nära dej.. börja där?? Det kvittar vad andra säger, hur fin du är osv när du vet att du själv inte trivs!
    Lyssna på dej själv, hur du vill bli och hur du vill vara!
    KrAM

  16. marica 30 januari, 2010 den 15:09 #

    Jag förstår precis hur du känner och jag känner exakt likadant! Jag vill egentligen inte heller se ut som när jag var sjuk, det är verkligen inte fint men jag är inte nöjd med hur jag ser ut just nu.. inga kläder sitter bra och jag känner bara bläää… så jag förstår verkligen din känsla gumman! Tänker på dig och vi får vara glada att vi har så bra pojkvänner och familjer och vänner runt omkring oss som peppar oss o stöttar oss de dagar vi behöver det som allra mest! *Kramar*

  17. helenah 30 januari, 2010 den 15:45 #

    Håller med alla ovan, kraam!

  18. Sara 30 januari, 2010 den 16:45 #

    Kan vi inte ta en dag på Arena Skövde jag och du? Då får man energi! KRAM!

  19. Emma 30 januari, 2010 den 18:36 #

    Förstår att jag säkert inte kan ändra dina ”hjärn-spöken” men vännen du är verkligen jättefin! Stor kram

  20. sissiliten 30 januari, 2010 den 22:39 #

    Du är jättefin vännen. Jag vet hur det är att tycka att man inte trivs i sin kropp. Att man bara skulle vilja krypa ur skinnet ibland. Men du har en otrolig utstrålning o är så vacker.
    Sen är det svårt att lyssna när andra säger det men du får försöka. Folk säger det inte för att vara snälla utan för att dom menar det.

  21. Millah 30 januari, 2010 den 23:36 #

    Har lagt till dig nu 🙂

  22. Susanne 31 januari, 2010 den 22:23 #

    Skickar en bamsekram till en toppentjej!

  23. Åsa Luleå 31 januari, 2010 den 23:07 #

    jag vet inte hur du såg ut tidigare men jag tycker du är så fin som du är! 🙂
    man har dagar då man går upp o ner då man känner sig fet som en val men nästa dag känns de bättre (för de mesta) 🙂 du är en toppen tjej!!
    krama

  24. Julia - Älska utmaningen! 2 februari, 2010 den 00:15 #

    Man får faktiskt känna att allt är skit! Jag brukar dagar som dessa hoppa in u duschen och fixa till mig lite extra!!!!

    Massa kramar

Kommentera

