Fredag är ändå den dagen som känns bäst.

29 Jan

Jag är riktigt trött idag.
Börjar fundera på om jag lider av kronisk trötthet?
Känner inte direkt för att göra något speciellt, men vill ändå göra NÅGOT.
Snacka om kluven?

Gick ändå upp tidigt idag, mobilen ringde så att jag vaknade till liv – de frågade om jag kunde jobba extra på Barnmedicin ikväll, men jag har min lediga dag idag och sen inte mer än på onsdag, så jag känner att jag måste passa på att vara ledig, nu när jag ska jobba så mycket framöver.
Åt frukost och somnade på soffan killandes i Peters hår.

Det fortsätter att snöa utanför fönstret. Riktigt mysigt vinterväder, men jag längtar iväg till solen nu ändå.

Ska ni hitta på något skoj i helgen?


Canon EOS 30D + Canon 17-55mm IS

Klicka på bilden för full storlek.

15 svar to “Fredag är ändå den dagen som känns bäst.”

  1. Bunny 29 januari, 2010 den 14:54 #

    Vacker bild (som vanligt) ❤ Puss

  2. Johanna 29 januari, 2010 den 15:09 #

    Ja,du lider av kroniskt trötthet,kom du på det nu ? Men vet du vad..´prova ljusterapi!!!!!! En arbetskamrat till mig och hennes syster går på det,dom är/var lika tröt som du alltid….och det funkade både för tröttheten och för nedstämdhet !! try it ! Du vet inte om det funkar förräns du provat det ! Puss

  3. Alexandraida 29 januari, 2010 den 15:13 #

    IDA skall jobba HELA helgen ända till tisdag kl 14 =S
    Usch så idag laddar jag =)

  4. Bella 29 januari, 2010 den 15:16 #

    tycker ja du gjorde rätt i att stanna hemma o va lite ledig. Men behöver det ibland. Hoppas du får en mysig fredag. kramar

  5. Sara 29 januari, 2010 den 16:07 #

    Dom har inte ringt mej än… Men tänkte fråga om du/ni vill komma på middag ikväll?
    KRAM!

  6. Julia - Älska utmaningen! 29 januari, 2010 den 16:45 #

    på tal om trötthet, jag vaknade nyss till liv från en sovstund i soffan, nu måste ja packa vidare med allt….
    kram på dig!

  7. monica 29 januari, 2010 den 20:20 #

    De ringde mig oxå men jag har en magsjuk Alicia hemma så det går inte. Så i helgen ska vi *funderar* kurera oss o hoppas att jag o anders slipper ligga sjuka o kräkas..

  8. Susanne 29 januari, 2010 den 20:34 #

    Detsamma!

  9. bjorne 29 januari, 2010 den 20:54 #

    Jättekul du hälsade på,har inte haft så roliga inlägg dom sista veckorna men det kommer så småningom förhoppningsvis,blir mycket från jobbet nu och är länkad till alla Plazahotell som finns för att dom ska kunna se vad som händer med ombyggnaden så det har blivit lite enformigt,din blogg är ju full av vackra bilder mm så jag hälsar gärna på fler gånger,ha en bra helg.

  10. Julia - Älska utmaningen! 29 januari, 2010 den 22:22 #

    Det tror jag absolut att det gjort, så tack för hjälpen!!!! 🙂
    Torpa ska ja flytta till om du känner igen områdena här?! =)
    Hoppas du får en go kväll =)
    kramar

  11. Tobias 29 januari, 2010 den 22:48 #

    haha yes det var så ljust att jag till och med sov med solbrillor 😉

  12. Petra 29 januari, 2010 den 23:03 #

    Säger som Jojo, prova ljusterapi. Det ska ju funka enligt vad jag hört.

    I helgen blir det lite städ och fix och scrapping här på söndag.

    Ha en bra helg!

    kram

  13. tebbe 30 januari, 2010 den 06:19 #

    Tack så mycket.. Ja de blev verkligen fina kort på himelen. Kan förstå att du längtar, min motor i objektivet har gått sönder så kan bara ta kort när de är ljust ute nu, måste ställa in skärpan manuellt.. Den har fått sig en smäll under resan, men jag ska lämna in den så fort jag hittar nått bra ställe..

    Jätte fina kort på isen förresten..

    Kram

  14. marica 30 januari, 2010 den 15:11 #

    Jag lider av konstant trötthet och känner oxå att jag vill göra nåt men vet inte vad och inget är direkt kul! Måste berömma att du skriver o sånt här! Det är starkt! Å jobba på barnmedicin skulle jag vilja göra.. men jag ska ju bli lärare ja, just det 😉 Kram på dej!

  15. Sofia 3 februari, 2010 den 02:34 #

    WOW så fina kort du tar!!! Önskar att jag var till hälften så duktig fotograf som du… nån gång så ska jag väl gå en kurs hoppas jag.

    Tack för titten i min scrapblogg! Jag älskar verkligen den hobbyn, även om jag haft en ”scrapblock” i ca ett halvår nu.

    Kram, sofia

Kommentera

