Livet fylls av MINNEN varje dag.

26 Jan

13 svar to “Livet fylls av MINNEN varje dag.”

  1. Bunny 26 januari, 2010 den 17:31 #

    Läskar dig! ❤

  2. monica 26 januari, 2010 den 18:10 #

    Fick du några bra kort på Alicia när vi fikade senast?? Hur jobber du på fredag?? Vill du ta en fika hemma hos oss.

  3. Sara 26 januari, 2010 den 19:50 #

    Du har ett unhderbart liv med sååå mycket kärlek! Men det är inte konstigt, du LEVER verkligen! Love you! Kram

  4. Art By Tina 26 januari, 2010 den 21:09 #

    Jag hade nog aldrig vågat starta en grupp i mitt eget namn – så jag är väldigt tacksam att du tog det steget istället för mig=)

  5. marica 26 januari, 2010 den 21:48 #

    Kaffet kan kvitta men resten håller jag med om 😉 Ha ha 🙂 KRAM

  6. Malin 26 januari, 2010 den 22:05 #

    Du gör så fina collage! Och visst är det härligt att drömma sig bort i minnenas värld ibland! 🙂
    Idag var jag och såg Sherlock Holmes på bio. Den var faktiskt ganska rolig! 🙂
    KRamar
    M

  7. Alexandraida 26 januari, 2010 den 22:25 #

    Finns det någon som upplever så mkt saker som du =)
    Underbar att läsa underbart att man får lär känna dig =)
    Härligt med massa minnen nu blev jag inspirerad till mitt kvälls inlägg =)

  8. Suss 27 januari, 2010 den 08:29 #

    Underbart hjärtat…Löööv jooo =)

  9. Johanna 27 januari, 2010 den 09:02 #

    Åh jag älskar dig ! Tack för att DU finns i mitt liv gumman.alla våra minnen bär jag med mig på en alldeles speciell plats i hjärtat ❤ PUss

  10. Julia - Älska utmaningen! 27 januari, 2010 den 10:32 #

    Åh det är så underbart med bilder!!!! Man kan skratta gråta och minnas!!!
    Massa kramar

  11. I s a b e l l a 27 januari, 2010 den 14:16 #

    SVAR: Haha vad kul, då kanske du ska ta och köpa den? 😉 Värd priset tycker jag! Kram

  12. Anna 28 januari, 2010 den 15:40 #

    Jag gillar att se bilder som går genom tiden, alltid intressant att se hur folk förändrats 🙂 Hoppas du har det fint. Kram.

Kommentera

