Twinny by Caroline

20 Jan


Canon EOS 30D. Canon 55-250mm 4.0-5.6 IS. Reflexskärm silver.

Det här är min ”Twinny”. Sen 2oo4 har den här tösen en stor bit av mitt hjärta.
Flickan med de vackra ögonen. Min tvillingsjäl. Så olika men ändå så lika.

Fotot är taget nere vid vattnet i Helsingborg i måndas.

13 svar to “Twinny by Caroline”

  1. Johanna 20 januari, 2010 den 15:13 #

    Åh nu sitter jag o lipar här…av lycka…att få ha en sån fin vän som du twinny! Jag är den lyckligaste vännen i världen ska ud veta….du är min tvillingsjäl..som du säger,så lika men endå så olika eller tvärtom om man vill *hihi* Älskar dig så !!!

    Twinny,du är bäst! Puss

  2. sandra 20 januari, 2010 den 15:44 #

    Nej nej guud nej det e inte mitt barn:P skulle jag fått barn å så så skulle du säkert vetat det hehe.. jag har satt in en P-stav så här blir d einga barn gjorda än:P men dte e min älskade lilla Tindra som jag typ passar varie helg å skulle liksom inte kunna vara utan henne 🙂 fast skulle väl önskat att de vore mitt lilla barn.. vill ju inget hälldre än att få ett barn nu.. men men de kommer väl:s

    nja 21 e väl eg ingen ålder.. emn ändå känner man nu när man passerar 20 liksom att man måste börja fundera över livet vad man vill å vad man vill syslla med liksom.. menar man blir ju inte yngre nu utan bara äldre! kramkram Sandra

  3. sandra 20 januari, 2010 den 15:49 #

    PS. hoppas att allt är bra med dej å så=)?

  4. Susanne 20 januari, 2010 den 16:32 #

    Bilden föreställer en stor kopparbalja som ligger på svaj fastrusen i isen i Vättern.

  5. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer 20 januari, 2010 den 16:38 #

    vilket jättevackert foto!

  6. Mamma 20 januari, 2010 den 18:24 #

    Ni är väl inte lika ni är ju som dag och natt!

  7. Erika 20 januari, 2010 den 18:58 #

    Verkligen vackra ögon =)

    Sv. Jag köpte skuggorna från eBay. Där finns det ett bra utbud till en billig peng.

  8. Sara 20 januari, 2010 den 19:08 #

    Jo det blev många grymma kort, men just nu är det bröllopskorten som gäller. Ska försöka få klart dom ikväll så jag får lyfta bort lite från mina axlar. Ska till doktorn i morgon…
    Tusen tack för alla dina ord. Det lyfter upp mej en bit! Kram

  9. Art By Tina 20 januari, 2010 den 19:08 #

    Fin vän du har!

  10. huskatten 20 januari, 2010 den 19:29 #

    Glasögonbågen stör enormt mkt när den sitter som den gör..borde petat upp dom lite så hade ögonen synts mer, annars bra bild..

  11. marica 20 januari, 2010 den 22:21 #

    skulle bli så glad om du kommer till kyrkan o fotar 🙂 ❤ nu ska jag läsa ikapp din blogg 🙂 kramar

  12. Johanna 20 januari, 2010 den 23:17 #

    Nadja! Petat upp glasögonen? Det går inte längre upp,jag böjer ner huvudet,därför ser det ut som om dom har åkt ner…..

  13. Julia - Älska utmaningen! 20 januari, 2010 den 23:59 #

    Jobbade igår så de va en lugn dag!
    Åh va mysigt du verkar ha de i skånalenad, de e du värd!!!! 🙂
    Massa med kramar

Kommentera

