Helsingborg – Sundets Pärla

20 Jan

9 svar to “Helsingborg – Sundets Pärla”

  1. Johanna 20 januari, 2010 den 23:16 #

    Åh mitt hjärta smälter !! Min underbara lille gosse Oliwer….så underbart fin !!!!

    Att ha dig här dom dagarna var underbart,Så glad att du kom ner hjärtat mitt…you complete me !! Puss ❤

  2. sandra 20 januari, 2010 den 23:17 #

    guuud så fiint.. å så hiiimla fiiina bilder.. du tar sjukt fiina bilder.. Han e så söt Oliwer.

  3. Johanna 20 januari, 2010 den 23:18 #

    Förresten,kan du skicka korten imorron?Pusspuss

  4. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer 20 januari, 2010 den 23:25 #

    har du en bra kväll sötis?

  5. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer 20 januari, 2010 den 23:34 #

    ja det får vi hoppas att de gör =)

    jodå helt ok med mig förutom klåda i ansiktet och på halsen som jag försöker att inte tillfredsställa genom att inte klia.

  6. huskatten 20 januari, 2010 den 23:50 #

    Fin fina bilder på dina hjärtan! Kul att kunna ha både svartvitt o färg.. men era gubbar fick inte vara med eller?

  7. emma 20 januari, 2010 den 23:52 #

    mysiga bilder… =)

  8. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer 20 januari, 2010 den 23:53 #

    antagligen fått en allergisk reaktion på Rosenserien.
    Vaknade med stickande varm klåda i morses i hela ansiktet, röd runt ögonen, bubblig – som soleksem i pannan och nu har det spritt sig till halsen.
    Smörjer med 99%ig Aloe Vera och tagit clarityn.

  9. Sara 21 januari, 2010 den 09:17 #

    Superfina foton gumman!
    Hon har verkligen fanatstiska ögon! Man faller typ i tans =)

    Jag gjorde om ett kort på dej igår, helt och hållet :p

    Jag tror vi skippar is-fotografering på söndag. coco blir ensam så länge då.
    Kram!

Kommentera

