Dreams and Thoughts of Today

12 Jan

12 svar to “Dreams and Thoughts of Today”

  1. Anna-KArin 12 januari, 2010 den 22:24 #

    Hallå! GUd vad underbart det ser ut nu menar jag förstås thailand inte tatueringen. Vi åker hela familjen till teneriffa den 24:e januari och jag längtar dit kan jag säga!
    Hälsa alla på jobbet
    Kram

  2. Petra 12 januari, 2010 den 22:27 #

    Åh vad härligt du ska ha det! Önskar att jag kunde komma iväg den här tiden på året men det kommer aldrig funka med mitt jobb. Vart ska ni åka du och Peter?

    Ha så bra på jobbet och hoppas att skallebanket släpper!

    puss och kram

  3. marica 12 januari, 2010 den 22:32 #

    Mumms med glass!!!
    Min pappa är ju i Thailnad nu o messa idag att han var och titta på hus så han flyttar nog dit, så någon gång kanske jag oxå kan pallra mej till varmare breddgrader 🙂
    Fika låter himla trevligt! Emilia bor ju i Skövde men tänkte du att ni skulle åka till Hjo tillsammans då?
    Kramar!

  4. Emilia 12 januari, 2010 den 22:51 #

    Glass har vi också ätit ikväll, daimglass som är min favorit 🙂

    Jaa snart åker vi 🙂 den 31 januari lyfter vi! Som jag längtar 🙂
    Inte långt kvar till din resa heller! Spännande med tatuering, du känner alltså att det är tillräckligt säkert att tatuera sig i Thailand? 🙂
    Kram

  5. Sara 12 januari, 2010 den 22:54 #

    Kommer vid 17 kanske? Slutar jobba halv fyra sen hem och lämna Benny o Busen. Ok?
    Får manb ngt litet att äta på till kaffet? =)

    Älskar att logga in på blogg.se nu när du är tillbaka! =)
    Kram

  6. Bella 13 januari, 2010 den 00:02 #

    ja man e ju en aning avis på att du drar iväg till solen snart =) o självklart ska du göra en ny tatuering 😉 ja man vill gärna veta va du längtar såå mycket till *fniss* Hoppas de går bra på jobbet. puss

  7. Alexandraida 13 januari, 2010 den 00:08 #

    Mmmm gott med glass =)
    Härligt du skall ha det =)
    Jag har tre tatueringar sugen på att göra min
    fjärde =D
    Hoppas du får en lugn och go natt.
    Kram

  8. Johanna 13 januari, 2010 den 08:21 #

    Åh jag toklängtar tills du kommer ner o då hoppas jag tat du vill berätta en massa för mig =( PUssiss!

  9. Agneta 13 januari, 2010 den 08:44 #

    Det kommer inte att bli sååå!Du vet vad jag menar.

  10. jennie 13 januari, 2010 den 09:28 #

    nice man är lite trött på snö och minus grader nu…puss

  11. Julia - Älska utmaningen! 14 januari, 2010 den 00:42 #

    Kan du inte lägga upp bilder på dina tattueringar?! Jag gjorde min första förra året och är sugen igen men vet inte riktigt vad och är ju tyvärr begränsda på vart jag kan tattuera med tanke på min dåliga känsel…
    Massor med kramar =)

  12. huskatten 14 januari, 2010 den 21:19 #

    Ja Thailand längtar man faktiskt tillbaka till varje gång man varit där.. det borde ligga närmare så man kunde ta en vecka då och då där borta.. jag tycker du ska fota ALLA dina tatueringar o lägga ut, jag minns inte hur de såg ut? Bara delfin o kina tecken..

Kommentera

