Det här är inte bra. INTE BRA!

6 Jan

Tre dåliga saker med dagen:

  1. Imorse fastnade jag med borsten i mitt örhänge och på jobbet märkte jag att ploppen i bak fattades. Attan. Suddigummi tjejer! Det är som MacGyver. En liten bit där bak på örhänget och VIPS så sitter det som berget.
  2. Kortison gör att kroppen svullnar. Jag äter kortison varje dag och sprutar det i näsan. Jag känner mig som en liten uppsvälld köttbulle.
  3. Att ha bihåleinflammation och problem med näsan ständigt gör att det blir sår i näsan som ständigt spricker upp på nytt. Det är INTE skönt. Dessutom så är det så äckligt när blodet rinner bakåt. Vampyrfeeling light.

8 svar to “Det här är inte bra. INTE BRA!”

  1. Agneta 6 januari, 2010 den 07:18 #

    Inte bra, men ta lite olja i näsan! ha en bra dag.Puss

  2. Anna-Karin 6 januari, 2010 den 08:53 #

    Låter väldigt jobbigt! Sår i nöäsan som gör så himla ont tycker jag.. Hoppas vefkligen du får må bättre detta året..
    Ha det gott
    kram

  3. Rebecca 6 januari, 2010 den 09:03 #

    Vad för slags systemkamera har du? 🙂

  4. Art By Tina 6 januari, 2010 den 13:03 #

    Så smart med suddgummi Macgyver-Carro.

    Trevligt att ses igår, även om det bara blev en kort stund.

  5. Linda 6 januari, 2010 den 16:27 #

    Alltså det är inte så noga med almanacka för mig, bara den är praktiskt o det finns utrymme att skriva i..
    Yes hurra imorgon fyller vi,men inte så mkt att hurra för att bli äldre=(

  6. Malin 6 januari, 2010 den 18:04 #

    Oj, det lät inte kul!
    Jag hoppas det blir bättre snart! 🙂
    Kram

  7. marica 6 januari, 2010 den 21:08 #

    Inte bra, nej! Hoppas morgondagen blir bättre! Kram

  8. Papsen 7 januari, 2010 den 07:40 #

    Även om det ibland känns förj…ligt så finns det alltid de som har det värre, om det nu kan vara någon tröst.

Kommentera

