– Året som gick i 32 punkter –

1 Jan

 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Besökte Egypten
2. Höll du några av dina nyårslöften? Japp, det gjorde jag!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jag är ju i den åldern, så japp!
4. Dog någon som stod dig nära? Inte nära, men nära till någon nära.
5. Vilka länder besökte du? Thailand, Danmark, Tjeckien, Cypern, Egypten (Sverige)
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010: HÄLSAN
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Många datum!
8. Vad var din största framgång 2009? Hemligt.
9. Största misstaget? Jag kommer inte på något misstag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har varit sjuk FÖR många gånger.
11. Bästa köpet? Någon av alla resor!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Räkningar.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Det är en MASSA som gjort mig jätteglad.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Lady Gaga – Pokerface
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Bantat, rest.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit och varit sjuk.
18. Hur tillbringade du julen? På jobbet 7-15 och sen hemma hos mams & paps.
19. Blev du kär i år? Nej. Jag var redan kär när året började 😉
20. Favoritprogram på TV?: Alla härliga TV-serier.
21. Bästa boken du läste i år? Läser för mycket för att välja ut bara en!
22. Största musikaliska upptäckten? Det kommer så mycket bra musik hela tiden 🙂
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? FALLSKÄRMSHOPP!!!
25. Något du önskade dig men inte fick? Jag önskar mig inte ofta mycket.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Fyllde 30 år! Underbart med kärlek och vänner!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att jag vore frisk mer!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Jeans och något snyggt upptill. Bekvämt.
29. Vad fick dig att må bra? Kärleken, vännerna och familjen.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Paul Walker – som alltid 😉
31. Vem saknar du? Mina nära & kära uppe i himlen ♥
32. De bästa nya människorna du träffade? Sissi, Sara och en hel hop med underbara personer! ♥

9 svar to “– Året som gick i 32 punkter –”

  1. Bunny 1 januari, 2010 den 20:03 #

    Vem é Paul Walker… :S

    Puss!

  2. Valentina 2 januari, 2010 den 01:02 #

    Happy New Year from Italy sweetie!!!!
    Buon Anno Nuovo dall’Italia cara!!!
    Hugs!!!
    Valentina

  3. ellen 2 januari, 2010 den 05:48 #

    najs blogg! haft ett bra nyår elr?

  4. Sara 2 januari, 2010 den 10:09 #

    Vad roligt att jag får vara med i din lista! Du är med i min med! =)
    Massa Kram!

  5. Linda 2 januari, 2010 den 17:37 #

    Jaaa vi fyller samma dag vad roligt,hehe…nu är det 5 dgr kvar.hehe. Fast jag är inte så mkt för födelsedagar. Varför skall man fira att man åldras för.hehe….men det är ju kul för dem som gillar att få massa saker..haha..bryr mig inte så mkt om det faktiskt..

  6. Anna 2 januari, 2010 den 18:15 #

    Jag tycker absolut du ska se Avatar på bio och om du har möjlighet se den i 3D, tyvärr har vi inget sånt avancerat här uppei västernorrland men vad jag har hört så ska det vara super att se den i 3d.

  7. Tobias 3 januari, 2010 den 00:21 #

    jag såg aldrig dig i Skövde 😉

  8. Sara 3 januari, 2010 den 02:09 #

    Hur mår du nu? Fortfarande mycket sjuk? Tänkte fråga om man får bjuda på kaffe i morgon?
    KRAM!!

  9. marica 3 januari, 2010 den 20:52 #

    Å vad kul att läsa!!!
    Trevlig kväll vännen, kram

Kommentera

