Jorå ser’ru att…

29 Dec

… jag lever. Men jag har inte orkat skriva något här inne, det har varit fullt upp och jag har inte hunnit ta hand om mig själv.

Och just nu är jag ännu en gång sjuk. Jag har aldrig blivit riktigt frisk, utan gått hängig sen början av oktober.

Morgonen tillbringades därför på vårdcentralen ännu en gång.
Jag blir så trött! Den här gången tog man mer prover och jag fick mer kortison till näsan och även antibiotikakur som ska intas under 10 dagar. Har det inte hjälpt då så tar man in mig för att röntga bihålor m.m.

Troligtvis är det en rejäl bihåleinflammation – men jag är inte det minsta road. Grrrrr.

Hur mår NI?!

16 svar to “Jorå ser’ru att…”

  1. Sara 29 december, 2009 den 16:23 #

    Jag mår fint, trött på jobbet. Det är precis stendött, man bli trött av att sitta! Tråkigt som hejsan!
    Hojta om du vill ha hjälp med något! Kram!

  2. Linda 29 december, 2009 den 16:29 #

    Ja vintertid kan man knäppa många fina bilder;)
    Ush då hoppas verkligen att skiten går över snart!

  3. Muffinsmartin 29 december, 2009 den 17:04 #

    Ja visst är den klockren 😉 Jag tror det finns fler än en videobloggare som känner sig träffad här!

    Allt bra med dig då annars? 😀

  4. Julia - Älska utmaningen! 29 december, 2009 den 17:15 #

    Usch stackare, hoppas de e nån dunderkur du fått nu så du blir av med skiten!!!! Tänker på dig!!!
    Kramar i mängder från en annan sjukling!

  5. Therese 29 december, 2009 den 17:28 #

    Hoppas du blir frisk snart. Det har varit mycket sjuka för dig:( kramar

  6. marica 29 december, 2009 den 18:41 #

    Ja du följer ju min blogg så du vet att jag mår inget vidare heller 😦 Stackars oss!
    Var hos läkaren igår och tog massa blodprover idag… men de kommer inte finna nåt…. det är nog spänningshuvudvärk/stress men huvudet vore ju snällt om det släppte värken en dag i alla fall… 18:e dagen idag 😦
    Krya på dig gumman!
    KRAM

  7. Suss 29 december, 2009 den 19:58 #

    Krya på dig hjärtat ❤

  8. Tobias 29 december, 2009 den 20:05 #

    Jag fikade på rådhuscaféet 😀 jobbar du där eller? 😉

  9. Johanna 29 december, 2009 den 20:10 #

    Krya på dig hjärtat! Miss ya a lot! Puss

  10. Evelina 29 december, 2009 den 20:32 #

    Vi mår bra!
    Tråkigt att höra att du aldrig blivit frisk 😦

    kram

  11. Bella 29 december, 2009 den 23:30 #

    jag e oxå sjuk =( krya på dej gumman puss

  12. sissiliten 29 december, 2009 den 23:31 #

    Stackars dej o vara sjuk:-(
    Tänker på dej massor.
    Själv mår jag helt ok. Väntar på besked från peter imorgon om vi ska ta lägenheten.

    Pössa

  13. Maria 30 december, 2009 den 05:11 #

    Krya på dig!
    Vi mår bra och håller oss friska…peppar, peppar… Ser nu fram emot det nya året!

  14. Anna 30 december, 2009 den 06:50 #

    Krya på dig. Kram.

  15. Anna-Karin 30 december, 2009 den 09:14 #

    Stackare! Förstår att det är segt. Du har ju varit mycket sjuk sista tiden och det tar ju på dig. Hoppas det släpper nu med penicillin kuren
    Var rädd om dig
    kram

  16. Malin 30 december, 2009 den 13:21 #

    Hej Carro!
    Vad tråkigt att vara sjuk igen! Jag hoppas verkligen du känner dig bättre snart och får fira in det nya året på ett kul sätt i morgon!
    Om jag inte hinner in här i morgon så: GOTT NYTT ÅR! Hoppas det blir ett riktigt bra!
    Kramar
    Malin

Kommentera

