– Julafton 2oo9 –

24 Dec

Jag släpade mig upp imorse. Somnade vid 00.30 nån gång och vaknade 04.43. Suck. Det var den sömnen! Snark och god jul!

Någorlunda pigg till utseendet tog jag mig till sjukhuset tillsammans med mamma som också skulle jobba.

Klädsel på jobbet: Röda crocs, röda leggnings, vit klänning och rött hårband. Bara för att det är jul.

Klädsel ikväll:

Nu är jag såååå trött. Jag ska jobba imorgon bitti igen. Jag funderar på att försöka hitta min säng. Kanske dags att börja leta nu?

Mamma och pappa bor i en liten stuga med typ 12 rum, kök, 3 toaletter, tvättstuga och en massa andra vrår och vinklar.
Jag är van vid mitt stora palats till 2:a med kök och en liten toalett.

Kanske bäst att börja irra runt nu så kanske jag kommer i säng till midnatt?! 🙂

GOD JUL igen alla!

… om exakt 2 veckor fyller jag ännu fler år. Jag har slutat att räkna 😉
… om exakt 2 månader flyger jag tillbaka till mitt Thailand för 6:e året på raken. 24 dagar i solen.

14 svar to “– Julafton 2oo9 –”

  1. Bella 25 december, 2009 den 02:24 #

    vad söt du är =) ja jag förstr att du e trött då om du knappt fått någon sömn gumman. Du får sova ut i morgon så du e pigg för att festa hihi 😉 god jul eller julen är ju över nu, men god jul iallafall hjärtat. puss puss

  2. Bunny 25 december, 2009 den 08:03 #

    Puss ❤

  3. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer 25 december, 2009 den 12:54 #

    hoppas du har en finfin juledag!

  4. Linda 25 december, 2009 den 13:52 #

    Jamen det e svårt det med mobiltelefoner,jag bara älskar funktionerna som jag har på min N97;)
    God Jul o Gott Nytt år..
    Hoppas du får många klappar..vi skall snart åka iväg och fira jul igen;)

  5. Suss 25 december, 2009 den 16:21 #

    Hoppas att det har gått bra å jobba och att du får det super duper skojjigt ikväll, för visst va det fest som stod på schmat? =) Själv ska jag lägga mig i min underbart sköna säng och läsa och njuta av att det är helg =)Javvis snart är det din födelsedag och då ses vi tjohooo =) sköt om dig gums kram kram

  6. knivlisa 25 december, 2009 den 18:12 #

    Kul!! Välkommen tillbaka och god fortsättning 😉

  7. Nora - HOTVOGUE 25 december, 2009 den 19:43 #

    Grattis i förskott hihi;) kan passa på att gratta nu utifall att jag inte besöker din blogg igen om två veckor… Man vet aldrig;) hoppas din julafton var trevlig:) Kram!

  8. Anna-Karin 25 december, 2009 den 20:59 #

    Hoppas det var lugnt på jobbet! Ha så kul i kväll och ta det lugnt (om man nu kan det när man har fest:)
    kramisar rån mig

  9. Lotta 25 december, 2009 den 22:05 #

    God fortsättning på julen söta du! Här packas det upp kartong på kartong, men det verkar aldrig sina. Så fort jag fått upp alla och det börjar likna ett hem, kommer det bilder!
    Kram!

  10. Åsa Luleå 26 december, 2009 den 00:39 #

    du är så fin 🙂 god fortsättning.. hoppas du fått sova lite nu..
    om exakt två dagar åker ja iväg.. resfeber som bara den :S
    kraamar

  11. Julia - Älska utmaningen! 26 december, 2009 den 02:10 #

    Alltid lika vacker som vanligt du =) Hoppas du haft en kanonjul!
    Massor med kramar

  12. marica 26 december, 2009 den 12:33 #

    Ja dina föräldrar bor ju i en liten stuga 😉
    Fin du var på jobbet!!!
    Hoppas du hitta sängen och sov gott!
    Kram

  13. Art By Tina 26 december, 2009 den 18:49 #

    Så söt juleklädd!

  14. j 27 december, 2009 den 12:38 #

    svar: Synd, 😦

    Du kanske kunde hittat något fint annars.

    Men kram på dig

Kommentera

