Ny mobiltelefon? HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!

23 Dec

Jag kan inte sova.

Jag somnade vid 02.30 och vaknade vid 06.15. Tjena mittbena! Nu ligger jag på soffan medan älskling snarkar sött i sängen. Förhoppningsvis betyder det att jag somnar tidigt ikväll så att jag är pigg imorgon bitti när jag ska upp och jobba 🙂

Vill ni hjälpa mig med en grej är ni söta?!

23 svar to “Ny mobiltelefon? HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!”

  1. Johanna 23 december, 2009 den 09:06 #

    Vad du är gör så skaffa ingen Iphone eller nån annan med touchscreen,du kommer att ångra dig djupt=/ Puss

  2. sissiliten 23 december, 2009 den 09:20 #

    Ja jag har ju testat både Sation oo Ainon då:-) Sation ligger så fint i skåpet. Jag vill ha knappar på telefonen o jag tyckte inte att touchen var så bra på sation….men vet du vad….du skulle kunna få låna sation o testa innan du bestämmer dej:-)
    Jag är iallafall supernöjd med ainon.

  3. Bunny 23 december, 2009 den 09:31 #

    Jag stod och lekte med en touch i en affär, blev tokkär… Men kom på sen att den kräver båda händerna… Jobbigt då man är van att skriva med en hand… Så jag köpte en samsung med knappar jag =)

    Puss!

  4. Johanna 23 december, 2009 den 09:35 #

    Vad ska du med en ny till om du nu ska ha kvar den gamla o använda om en funkar? Nu ska vi iväg till dagis snart,jag ska ner på stan o handla det sista till julen,suck….sen ska jag jobba……Vill vara ledig nu !!!!! Puss

  5. Wysteriia 23 december, 2009 den 09:41 #

    Jag använder inte Sony så där är jag inte till hjälp 😉

    Ja det var synd att den inte passade 😦 När jag äntligen vann något själv..haha ;D Men någon vän kanske kan ha den eller så kanske jag kan sälja den för en billigare peng!

    Nu ska jag åka o jobba 9 – 20! *puh* 🙂

    Kram på dig söt!

  6. Sara 23 december, 2009 den 09:51 #

    Jag säger Satio! Jag har ju den och bättre mobil får man leta efter enligt mej! =)
    Kram

  7. Sara 23 december, 2009 den 09:52 #

    GRYM kamera i den också, inte som våra ”riktiga” men ändå 🙂

  8. Bella 23 december, 2009 den 10:34 #

    eftersom ja inte gillar sony ericsson längre, mina bara krånglar så skulle jag nog satsa på en Iphone. Men mamma har sony ericsson Aino och ja tycker den e massa fin =) så den kan du oxå satsa på 😉 ja då har vi sovit lika mycket i natt, hemskt o gå omkring som en zombie 😛 pöss

  9. Danne 23 december, 2009 den 10:35 #

    Satsa på finsk nokia!

  10. Lotta 23 december, 2009 den 15:24 #

    Hallå stumpan! Jag skaffade mig en Iphone för några månader sen och jag är helt kär! Den är lätt och rolig att använda. Jag har haft sony ericsson tidigare, men kände för att förnya mig =)

    Kram!

  11. Linda 23 december, 2009 den 15:59 #

    Iphone är överreklmaerad,dyr mobil när man kan köpa en lite billigare typ som jag 6000:- o få en grym mobil…
    Aino,gå in o läs om den,har varit en himla massa strul med den..
    Sation säkert en bra mobil..med bra kamera,förstår inte vitsen när man har systemkamera;)
    Gillar dock inte Ericsson;)min åsikt…
    Länge leve Nokia!

    • Jag betalar ju ingenting för telefonen, vet inte vad de kostar men tror iPhone ligger nånstans på 8000 utan abbonemang och Sation nånstans runt 6-7000…. jag har inte kollat på det – utan kollar på vad man kan göra med dem.
      Jag lyssnar en del på musik, speciellt när jag reser och åker tåg och så brukar jag ta foton och filma med mobilen när jag är på konserter m.m. eftersom man inte får ha med systemkameran överallt 🙂 Sen så har jag en liten digitalkamera som jag inte använder längre, med 5 Mpixel, men kan vara smidigt att ha med mobilen till stranden i Thailand m.m. när man inte orkar släpa på den stora kameran? 🙂

      Jag vet inte – kan inte bestämma mig!
      Hade Nokia när jag var yngre, bland de första mobilerna, men gillar dem inte riktigt 🙂
      Det är tur att smaken är som baken, tänk vad trist om alla tyckte olika! 🙂

  12. Emma 23 december, 2009 den 16:11 #

    Är inte så mycket till hjälp men trivs också väldigt bra med Sony Ericson 🙂 Jag som inte är så proffsig fotograf som dig väljer ofta mobil efter kameran i den eftersom jag oftast fotar med den.. Kram kram

  13. Åsa Luleå 23 december, 2009 den 17:41 #

    ja använder bara Nokia så svårt o säga nåt 🙂
    inte lätt.. du får känna efter..
    kram

  14. Papsen 23 december, 2009 den 21:36 #

    Om jag fick välja skulle jag välja… INGEN. Tänk å vara telefonfri, kommer inte ens ihåg hur det var. Anyway, GOD JUL till everihopa önskar Carros pappis.

  15. Bunny 23 december, 2009 den 23:27 #

    God Jul till Carros pappa 🙂

  16. DrAnnika 24 december, 2009 den 00:34 #

    Jag har en iPhone och det är det bästa jag haft någonsin! Jag har haft telefoner med touch screen förut som jag inte gillat, så var lite spektisk innan jag bestämde mig.

    Nu ångrar jag mig inte en sekund, det är den bästa telefon jag haft! 🙂 Ångrar bara att jag inte köpte en 32 GB 😉

  17. absolutjohan 24 december, 2009 den 18:36 #

    iPhone är det självklara valet. jag vill gifta mig med min. Finns inget som slår en iPhone, livet innan är är fan inget liv. Du kommer aldrig vilja byta.

  18. Nina 25 december, 2009 den 14:52 #

    Satio har jag o tycker den e toppen:) kram

  19. Maliiin 26 december, 2009 den 14:39 #

    Jag säger ABSOLUT INTE iPhone!!! Sikken skit de är! Kass kamera så de står härliga till, bilderna blir bara suddiga. Om jag vore du så skulle jag nog (tror jag) satsa på en Aino, då har man knappsatsen och en pekskärm! Asbra!! 😀
    Kram

  20. Therese 27 december, 2009 den 18:51 #

    Hejar på en med bra kamera och ljud på musiken. Fast visst, en iPhone och mycket tillgång till internet har sin charm:)

  21. Martin 29 december, 2009 den 10:43 #

    Tycker du kanske ska titta på Hero! om du nu bloggar och twittrar mkt, kanon mobil för sådan små extra grejor:D

Kommentera

