Hurghada / Sharm El Naga / Mahmya / Egypten

22 Dec

Lite mer Egypten.

Jag gillar Panoramafoton – oftast tre eller fler foton som man sätter samman till ett enda för att få en panorama-effekt av vyer och platser.
Här kommer några från Egypten!

6 svar to “Hurghada / Sharm El Naga / Mahmya / Egypten”

  1. marica 22 december, 2009 den 21:28 #

    Duktig du är! Fint!
    Hör Anna Anka i bakgrunden.. men snart ska jag se andra avenyn! Me like!
    Trevlig kväll!
    Jobbar du i jul eller är du ledig? Hm känns som jag kanske har läst om det i nåt inlägg kom jag på nu… mitt minne sviker mej 😉
    Kramar!

  2. Tobias 22 december, 2009 den 21:35 #

    Jag vill till Mahyma nu 😀

  3. Malin 22 december, 2009 den 22:49 #

    Fina bilder! Jag blir otroligt sugen på att få åka iväg till nåt varmt land och ligga på stranden och slappa!
    God Jul på dig Carro!
    Kramar
    Malin

  4. Sara 22 december, 2009 den 23:12 #

    Så j*vla snyggt! Du är GRYM!!!

  5. Åsa Luleå 23 december, 2009 den 01:06 #

    du är så himla duktig o väldigt bra fotograf 🙂
    *kramar* Å

  6. Neha 23 december, 2009 den 03:34 #

    Supersnygga bilder:D

Kommentera

