Dan före dan före dopparedan!

22 Dec

13 svar to “Dan före dan före dopparedan!”

  1. Emilia 22 december, 2009 den 11:30 #

    Åh, jag ska också ut på juldagen 🙂 Vart ska ni någonstans??

    Kramar

  2. huskatten 22 december, 2009 den 11:38 #

    Najs kort! Det är inte så mkt i matväg jag ska fixa innan jul, (läs: inget) för jag åker hem till morsan som har ordnat med allt.. men klapparna är klara 🙂

  3. Millah 22 december, 2009 den 12:00 #

    SKITSNACK din blogg är int alls bara skit gumman 🙂
    Så det så 🙂

    Kaffe är aldrig fel 😉

    Haha nae jag fattar int heller hur folk orkar.
    Jo men när jag söker på det så är det typ ett rörligt eller vad man kallar det ja det förflyttar sig hela tin haha..

    Kramar

  4. Bunny 22 december, 2009 den 12:55 #

    God Jul älsklingen ❤

  5. Johanna 22 december, 2009 den 13:20 #

    Jag har lite julklappar kvar som jag ska fixa imorron förmiddag innan jag börjar jobba kl 13,haha! Men sen är jag färdig,phew!

    Önskar att jag var med o julfesten hos dig hjärtat! Puss

  6. Åsa Luleå 22 december, 2009 den 13:53 #

    ja de e lite o fixa inför jul 🙂 men ska bli kul.. har kommit massor me snö här..
    krama

  7. Art By Tina 22 december, 2009 den 14:15 #

    Hihi, så monstret hittade hem till dig=)

  8. Bella 22 december, 2009 den 14:22 #

    Jag tror ja kommer på juldagen =) hihi.. så du kan nog räkna med mig 😉 nej jag är inte färdig med allt som ska fixas, ska gå i morgon o få det sista gjort 😉 Hoppåas du får en mysig dag gumman puss

  9. marica 22 december, 2009 den 17:16 #

    Vi fixar granen o skinkan imorgon och så ska jag göra maschmallows pop corn sen är vi redo att fira jul 🙂
    Kram vännen

  10. Anna 22 december, 2009 den 20:19 #

    Jag shoppade den sista julklappen idag till karln, blev en armania (code) parfym som luktar otroligt gott, han har haft den innan men den började ta slut. Efter julklapparna blev det till att handla hem allt mat inför julen så man är färdig. Hoppas du får en fin jul, kram.

  11. Papsen 22 december, 2009 den 23:08 #

    Fint kort på söta Du!

  12. jennie 22 december, 2009 den 23:33 #

    Vilket fint kort=) alltid lika söt…SES på juldagen!! Puss

  13. Julia - Älska utmaningen! 26 december, 2009 den 02:28 #

    Hoppas ni haft en riktigt go utekväll tillsammans =)

Kommentera

