Kölden biter tag i kinderna

19 Dec

Jag knatade ner till stan idag också, fika på Rådhuset med Sara stod på schemat vid 12-tiden!

Tog en vända på stan också och hittade en rosa/cerise polotröja på H&M som jag blev kär i och fick följa med mig hem.

Jag sliter verkligen ut polotröjor och stickat under vinterhalvåret – jag älskar att boa in mig i stora kragar och mysa i varma kläder. Dessutom var jag på jakt efter en ny mascara eftersom jag byter en gång i månaden (usch för gammalt smink!) och det var halva priset just nu på den jag använder. Toppen!

Hur ofta byter ni erat smink? Och vad använder ni?

Fina Sara.

11 svar to “Kölden biter tag i kinderna”

  1. Chanto 19 december, 2009 den 16:53 #

    sv: hehe. okej.. jag har bara 6 st jag,, 😉

  2. Lotta 19 december, 2009 den 17:00 #

    Hm, jag byter min mascara alldeles för sällan. Använder den snarare tills den är slut. Kanske ett nyårslöfte? Byta mascara oftare? =) Kram

  3. Sara 19 december, 2009 den 17:28 #

    Så fin jag är! 🙂

    Är som Lotta, byter alldeles för sällan… MEn H&M´s maskara är min favvo, lätt att tvätta av och lätt att ta på! =)
    KRAM!

  4. Neha 19 december, 2009 den 18:30 #

    Fina bilder.

    Jag byter sällan sminket eftersom jag använder det så sällan. Jag har smink kvar sen jag var 16…jag är 20 nu

  5. Julia - Älska utmaningen! 19 december, 2009 den 18:49 #

    Oj vad ofta du byter mascara!!!! Jag byter nog mascara 2ggr per halvår… Använder faktiskt 2st mascaror, en för att göra de länge och en för att fylla ut… Annars använder ja mest mineralpuder osv, hyn mår så mkt bättre av de =)
    kramar

  6. Anna-Karin 19 december, 2009 den 19:07 #

    Hej! Veckan har varit bra men fullspäckad. Vi har haft sol i dag men -15 gradet så Brr
    Kram

  7. Linda 19 december, 2009 den 19:13 #

    Nu är köksbilderna uppe på vårt nya kök…=)

  8. Suss 19 december, 2009 den 20:40 #

    Underbara foton =) JAg använder just nu Diorshow tror jag den heter en fantastisk mascara =) Mkt ögonskuggor från Mist love it = ) Kramis gums

  9. Evelina 20 december, 2009 den 00:03 #

    Använder sällan smink. Blir mest rouge och mascara någon gång ibland 🙂
    Byter säkerligen för sällan men jag blir irriterad i ögonen eller det börjar kli så byter jag 🙂

    Kram

  10. huskatten 20 december, 2009 den 16:54 #

    Byter mascara när den gamla är slut.. och det blir den ju med jämna mellanrum.. men hur ofta?? Ingen aning.. och du jag använder Loreals Telescopic…

Kommentera

