Vintrigt Skövde

18 Dec

Jag tänkte göra ett kollage av ett litet vinter-Skövde, men tänkte att det kanske är roligare att se fotona i sitt rätta element?

Jag har inte lagt ner någon energi på att ta bra foton, kameran hängde sonika runt halsen och jag lyfte upp den och knäppte av, inte så mycket tanke bakom förutom min ”syn” som jag har när jag fotograferar. Och rätt inställningar på kameran.

Det har snöat ordentligt och det är runt -8 grader ungefär. Riktigt vinterväder. Välkommen herr Bore!

9 svar to “Vintrigt Skövde”

  1. Julia - Älska utmaningen! 18 december, 2009 den 22:45 #

    Vilka härliga bilder!!!!!
    Gött att du hunnit me så mkt sen du kom hem! Va de nu i helgen ni skulle kolla på en lägenhet>?!
    Kram rkam

  2. Emilia 18 december, 2009 den 23:30 #

    Ser ur som ni har haft en härlig resa 🙂 Skönt skönt med värme, liiite kontrast mot kalla Sverige 😉

    Men snö är härligt det med, jag ljuter för fullt just nu! Kameran åker absolut med till Liseberg, men det blir ju inte så fina kort som dina…

    Jag mår bra annars 🙂 laddar för jullov snart snart! Är allt bra med dig?
    Får du jobba hela julen nu eftersom du har varit ledig…?
    Kramar

  3. Tobias 18 december, 2009 den 23:43 #

    Jag åker bara slalom, skidor 😀 själv?

  4. Camla 18 december, 2009 den 23:48 #

    oj oj vad snö!!! Här nere är det barmark och blåst så kallat!!! Har förfrysit rumpan i dag 😉

  5. Alexandraida 19 december, 2009 den 00:04 #

    Tack jag den passar riktigt bra i vårt lilla hem =)
    Nja skall jobba hela julen men är sen ledig i 4 dagar.
    Inget speciellt bara njuta av all god mat och nära och kära =)
    Själv?
    Föresten tog nöff sprutan i ons o nu har jag sjukt ont i armen alldeles röd och svullen och ibland så domnar hela armen bort =S hua.
    Kramiz

  6. Wysteriia 19 december, 2009 den 00:05 #

    hahaha åh men tack så mycket!!! ;D

    Nej nu blir det mest jobb över jul/nyår faktiskt! 🙂 Men nu har jag varit arbetslös så länge så ser framemot det trots att jag antaligen kommer tycka att det är tråkigt om några dagar ;D hehe!

    Själv?! 😀

  7. Tobias 19 december, 2009 den 00:14 #

    Nice, vill också kunna åka bräda 😀

  8. Anna 19 december, 2009 den 00:21 #

    Vilken fin gran du fotat 🙂 och ang. att bli stucken, jag kanske får åka söderut för att bli stucken av dig då 😀

  9. Maria 25 december, 2009 den 05:23 #

    Tack för de fina vinterbilderna från kära Skövde! Hoppas du haft en urmysig julafton!
    Kramar!

Kommentera

