NU!

6 Dec

Åker jag och jobbar natten. Jag slocknade på soffan vid 17 och har sovit tills nu. Och nu måste jag kleta på smink och sen sticka iväg.

Jojo och Annis – ser att ni har ringt, jag ringer er imorgon när jag har vaknat! 🙂 Puss på er!

PS – Jag har tappat suget att blogga.

Är det något speciellt ni vill läsa om? Tycker det är trist att det är flera hundra inne varje dag som aldrig kommenterar. Vet inte om jag vill dela med mig när inte ni gör det.

Tjing! 🙂

14 svar to “NU!”

  1. Bunny 6 december, 2009 den 22:26 #

    Trist att folk inte skriver fast du ber om det… :s puss ❤

  2. Bella 6 december, 2009 den 22:30 #

    förstår va du menar, finns vissa dagar man bara vill lägga bloggen åt sidan, men skriver mest för mej själv=) Hoppas du får en bra natt på jobbet. pöss

  3. marica 6 december, 2009 den 22:52 #

    Jag förstår dej precis även fast inte jag har hundratals läsare 🙂
    Jag gillar din blogg som den är! Ha en ra jobbarnatt! KRAM

  4. Art By Tina 6 december, 2009 den 23:37 #

    Jag vill se hur det ser ut hemma hos dig! Ett inredningsinlägg tack=)

  5. Papsen 6 december, 2009 den 23:37 #

    Jobba du på med din blogg, det är alltid kul att läsa den och spana in dina bilder. Men det är som det är med mina kommentarer…det är mycket roligare att prata med dig.
    Du fick messet från Tara som jag vidarebefordrade till dig va?
    Tjôtade lite med henne idag och dom vill ha reda på lite om schemat.
    PÖSS på dig.

    • Ja, jag skriver ju mest för min egen skull och familjen och vännerna. Det började jag ju med. Men så trillar fler och fler in och jag har ju runt 400-500 läsare varje dag och det vore skoj att veta vilka alla människor är som läser 🙂 Det är ju roligare när man får respons. Annars så pratar jag hellre med er i familjen och talar om hur jag mår och vad jag gör. Kanske ska skriva lite hemliga inlägg ett tag och bara öppna dem för vissa?
      Kram och puss!

  6. Johanna 7 december, 2009 den 06:04 #

    Skriv när du har lust gumman och när du har nåt att skriva om=) Finnsi nget tråkigare än att läsa bara för att (jag läser ju helst om allt o inget när dte gäller dig dock för vi ses så sällan,hehe) Pussis!

  7. Mindy 7 december, 2009 den 10:49 #

    Godmorgon..Hoppas att du får en skön vecka framför dig.

  8. lisaevelina 7 december, 2009 den 11:41 #

    hoppas blogglusten kommer tillbaka,ha en bra dag! 🙂

  9. Agneta 7 december, 2009 den 12:05 #

    Hej vännen hoppas du har haft en bra natt. Håll upp med bloggen ett tag så får du nog nya krafter, kanske är bra att lägga energin på något annat.Hör av dig när du vaknar, har lite grejer här som du ska ha. Kram

  10. Linda 7 december, 2009 den 20:43 #

    Ja BRA vänner är mycket värda,resten kan kvitta verkligen..!
    Skall bli kul i Lodnon,åååh vad jag längtar!

  11. Petra 7 december, 2009 den 21:59 #

    Hej gumman

    Tycker man har olika perioder när man bloggar olika mycket. Det ska ju inte vara ett tvång ju. Strunta i att blogga ett tag och börja sen om/när du känner för det.

    Helgen var för övrigt toppen! Så mysig!

    Ps, jag läser ju gärna dina hemliga inlägg. Nyfiken som jag är ds

    kram
    Petra

  12. Sara 8 december, 2009 den 13:22 #

    Hittar inte ditt lösen som jag fick till dina inlägg. Skulel du kanske vilja maila mej? Puss o Kram!

Kommentera

