dizela.blogg.se

5 Dec

Min vackra vän Sara.B igår kväll hemma på min soffa.

4 svar to “dizela.blogg.se”

  1. Anna 5 december, 2009 den 21:56 #

    Exakt, de är jättesköna… garderade mig bara för alla som tycker att bara fjortisar har Hello Kitty =D Hoppas helgen har varit bra.

  2. Wysteriia 6 december, 2009 den 01:39 #

    Hello cutie 🙂

    Ja du i helgen..igår var det spelkväll som gällde och idag har det varit lite folk på besök här och sedan tv kväll med mamma ;D ganska så lugn kväll med andra ord 🙂

    Hur har du haft det då? 🙂

    • Jo ikväll har jag bara haft en slapp kväll precis som du! Kikat på Robinson (eller rättare sagt slökollat lite) och suttit och redigerat lite foton och grejat. Men det är skönt med såna kvällar ibland också? Jag gick av vid 16 igår eftermiddag på jobbet och är bara ledig idag, imorgon går jag på nätter igen. Så då är det skönt att slappa lite 😉

      Ska du hitta på något kul framöver?

  3. Tobias 6 december, 2009 den 02:27 #

    Jag gillar varken cola eller choklad 😉 haha

Kommentera

