Praha by Night

30 Nov

Jag sitter och dricker lite kaffe.
Ullared har just tagit slut på TV och nu börjar nästa program på grannkanalen att slökolla på – Grannfejkden. Alltså – vilka typer det finns? Har ni råkat ut för några såna grannar någon gång? Man hoppas ju att man ska slippa!

Det finns ju nästan inget bra att kolla på på TV längre? Har ni några tips?

Hittade lite kort från PRAG i Tjeckien i juli, min födelsedagspresent till älsklingen. Jag kom på att jag inte har lagt upp några foton därifrån – bara på Fejsboken. Så här kommer några. En UNDERBAR stad.

 

6 svar to “Praha by Night”

  1. Sofie 30 november, 2009 den 22:17 #

    Jaså? Usch vad tråkigt. Hur kände du dig då? Jag vaccinerade mig för 3v sen typ så hoppas jag slipper det. Du får med ha en riktigt bra vecka:)

  2. marica 30 november, 2009 den 22:42 #

    Jag kolla oxå ullared men sen stängde jag av tv:n för idag!
    Kommer inte in på min blogg, gr grrr grrrr…. så irriterande! Blogg.se brukar krångla kvällstid 😦
    Natti o kram från vännen med huvudvärken!

  3. Emilia 30 november, 2009 den 22:48 #

    Sv: Precis av den anledningen tycker jag den andra filmen var bäst också! men jag är förvånad över hur mycket från boken som de fick med i tredje filmen ändå… Så den är klart godkänd enligt mig 🙂
    Kram

  4. Emilia 30 november, 2009 den 22:51 #

    Svar: Jag håller med, man ska absolut vara lite privat i bloggen… internet är ju så pass stort och man lämnar ju trotts allt ut sig en del genom att blogga, därför tror jag att det är viktigt vad man skriver och hur man uttrycker sig..

    Men det är svårt. Ibland skulle man vilja skriva något riktigt ”smaskigt” för att starta en diskussion 😉

    Det finna absolut en gräns med att skriva om sitt sexliv eller ”skitsnack”, sånt skulle jag heller aldrig lämna ut!!
    Nej, personlig men inte allt för privat tror jag är bäst 🙂

    Jag mår bra, är äntligen kry efter alla förkylningarna… Skönt det! Hur mår du? 🙂
    Kramar

  5. Johanna 30 november, 2009 den 22:56 #

    Wow, vilken stad! Dit borde man ju åka.

  6. Valentina 30 november, 2009 den 23:15 #

    Prague is beautiful but less than Budapest!!!!
    Hugs!
    Valentina

Kommentera

