Skjuta skarpt!

27 Nov

Nej. Jag är inte hemma. Jag är på väg till jobbet. Men det här inlägget kommer ut några timmar efter att jag lägger upp det. För att jag har valt det sjlälv.

Gjorde den här i förrgår när vi varit i Jönköping. Hälsade på brorsan en liten sväng och testade på hans hobby.

Nej, fotot är inte ett montage. Det är fångat just när pistolen avfyras. Photo by me.

19 svar to “Skjuta skarpt!”

  1. Alexandraida 27 november, 2009 den 22:06 #

    Åh häftigt bäst man passar sig för dig då =P

  2. Petra 27 november, 2009 den 23:11 #

    KUL!

  3. Bella 28 november, 2009 den 00:27 #

    skojsigt =) pöss

  4. Sofie 28 november, 2009 den 01:20 #

    Riktigt fin blogg!!:) Hoppas allt är bra med dig?:D

  5. helenah 28 november, 2009 den 01:38 #

    det är nog en av mina största ouppfyllda drömmar- att lära mig skjuta pistol.

    såååå avis nu!

  6. Emma 28 november, 2009 den 08:59 #

    VIlken häftig bild!! Helt fantastiskt att du lyckas få till det i exakt rätt ögonblick 🙂

  7. Peter Landin 28 november, 2009 den 14:01 #

    Fina bilder =)

    Du va jätte duktig syrran!!
    Peter oxå, fast han pangade inte så mycket.

  8. johanna 28 november, 2009 den 14:17 #

    riktigt häftig bild=) du är så duktig på att fånga rätt ögonblick! ser riktigt roligt ut också! medfödd talang kanske *ler* hoppas att allt är bra med dig! kramkram

    • Japp, jag lyckades! Det var på ”seriebildstagning” på kameran men jag lyckades ändå fånga PRECIS i rätt nanosekund. Härligt! 🙂 Det ser så häftigt ut – nästan som att det är inklistrat! 🙂
      Hoppas att du mår bra!!
      Kramar Carro

  9. Emma says style, love & rock and roll. 29 november, 2009 den 17:29 #

    Grymma foton måste jag säga!!

  10. ChoQlat 29 november, 2009 den 20:21 #

    Så cool bild! Hur fan lyckades du med det där?

    • Digital systemkamera med inställd fotografering på flerbildstagning. Och så ska det till lite tur på det hela om man ska slippa ta flera hundra foton. Jag tog inte bara det där kortet – jag knäppte cirka 20 foton vid 3 skott och det blev ETT med eldflamma. Så det går åt lite tålamod. Annars kan man ställa en lång exponeringstid på 1 sekund eller så samtidigt som man skjuter – då får man ju med det garanterat. Men då måste man också ha en stark ammunition där man ser eldsflamman som blir när man skjuter 🙂

  11. Therese - Bloggar fran oknen! 30 november, 2009 den 13:27 #

    Ah, fan va schysst foto! Dar hade du allt tur!

Kommentera

