Caroline är Tröttast?

27 Nov

Det är mycket möjligt att jag är idag faktiskt.
Igår blev full fart hela dagen nästan och från att ha legat på soffan och i sängen i nästan en vecka till att flänga runt från 07 till 23 kanske tog lite mycket på krafterna?

Jag ska jobba inatt.
En enda natt och sen är jag ledig lite igen. Jobbar dagar och kvällar nästa vecka!

När jag vaknade kom brevbäraren förbi.
Alltid lika trevligt. Speciellt när jag fick TRE paket idag!
Min almanacka från PersonligAlmanacka, en vinst från Tradera (TV-spel till mitt Nintendo! Haha) och så min vinst inne hos Millah tidigare i veckan! Vad skoj!
Fast faktum kvarstår. Inga räkningar i lådan idag. Men jag måste betala alla räkningar idag och räknar med att bli en sisådär 10.ooo kronor fattigare innan dagen är slut!

Vad ska ni htita på idag och i helgen?!
Vilka är ni alla som läser? Vad jag har förstått är det rätt många som hittar in här men som aldrig skriver något?
Ni kan väl skriva ett hej bara – bara idag – för min skull? *ber snällt*

Okej. Här kommer ETT kort från igår. Bara för att det är så fint och det är så många söta töser med i det.
Mina underbara jobbarkompisar från Mariestad. De som fixade festen igår med temat ”Liket i Garderoben” – där vi skulle leta upp plagg i garderoben som bara hänger där men aldrig blir använda!
Vill ni inte att kortet ska vara här – tjoa till! KRAM

 

19 svar to “Caroline är Tröttast?”

  1. Johanna 27 november, 2009 den 15:44 #

    Vad hade DU på dig då?!? Jag har massor av kläder i min garderob jag SKULLE VILJA ha men som inte jag får på mig men kläder jag inte vill ha? Varför skulle jag ha dom i garderoben då? Haha!

    • Du känner väl mig, jag har inga jättegamla kläder eller kläder som bara hänger som jag inte använder. De hamnar i svarta säckar och Myrorna eller läggs ut på Tradera 🙂 Jag hade på mig leggings och stövlar och en klänning. Dessutom hann jag inte kolla i förrådet för jag hade TJUGO minuter på mig att duscha, sminka mig, byta om, fixa med sakerna till knytkalaset! 🙂 Hurry hurry! 🙂

  2. Johanna 27 november, 2009 den 16:26 #

    haha du har massor av kläder,eller hade iallafall, som bara hängde där,som du inte heller kunde få på dig längre =) Jag minns! =)

    Oj,ja då hade du knappt om tid gumman men Alfons Åberg,du kunde ju hängt undan dagen innan eller så,du har ju varit hemma en vecka *hihi* Huvudsaken är att ni hade mys! Var det julfest? Personalfest? Fira ni nåt? Puss

    • Jag HADE kläder som jag inte kunde få på mig ja. Jag är inte 20 längre. Bara att inse det – vi kommer aldrig att se ut som när vi var 20 igen. De dagarna är förbi *S* Fast jag kommer i några byxor som jag inte haft på ett par år. Det är skönt. Men det är storlek 42 så de är ändå stooooora.
      Personalfest med lite julinslag.
      Ja, jag kunde ha hängt undan innan, men jag hade feber och inte så mycket ork att gå ner i källaren och rota runt. Dessutom visste jag inte om svininfluensan skulle försvinna i tid så att jag kunde gå på festen =(

  3. Johanna 27 november, 2009 den 16:41 #

    Haha,jadu gumman…att få oss att se ut osm vi gjorde när vi var 20? Njae,jag skulle inte vilja om jag ska var aärlig men ja,nåt kilo (eller ganska många) ner…..haha! Men men..man får inte alltid som man vill,även om jag går ner sakta men säkert så går det föööör sakta,hah!

    Göt att komma i sånt man trugat efter =) Pussis

  4. huskatten 27 november, 2009 den 17:02 #

    Har massor jag aldrig använder, vet ej om jag ens gillar dom.. tycker man rensar o rensar men ändå blir det skit kvar av nån aledning

  5. Fanny 27 november, 2009 den 17:35 #

    Jag läser, =) det vet du! Trevlig helg Carro!!

  6. Bunny 27 november, 2009 den 18:28 #

    Puss ❤

  7. Rebecka i GBG 27 november, 2009 den 18:46 #

    Hääääääääääääj!
    Jag läser varje dag ju, men det vet du nog redan 🙂

    *kram*

  8. marica 27 november, 2009 den 21:22 #

    Vilken kul idé med sån klädkod inför en fest, den ska jag låna nån gång!
    Jag är oxå trött idag, har gått i ett (praktik, stan, mat hos mammsen och mora träsk). Imorgon blir det handboll i Tibro (samling kl 8), julskyltniing i Hjo…
    Söndag ska jag baka lussekatter 🙂
    Jag praktik i gate (1.8 mil utanför Hjo mot Jönköping) en liten skola med 50 elever 🙂
    KRAM

  9. sissiliten 27 november, 2009 den 21:38 #

    hej vännen. Saknar dej!!!

    Nope jag ska gadda 091 på min tatuering på måndag…o han har ju 122……det blir 091122 datumet vi blev tillsammans;-)
    Allt bra här annars…helgen blir väl lugn. Vi ska till mediamarkt o kolla Amy Diamond imorgon. Sen ska jag köpa en 42 tums platt-tv tänkte jag 🙂
    Sen ringde olivia o frågade Peter förut om han ville gå med oss på bio imorgon så det blir väl kanske det.

    Du då?

    • Men hörru!!
      Vad är nu det här? Nu får du ta och bromsa lite! 🙂
      Haha… jag är lite emot att skynda sig så mycket – vänta något år och se vart det tar vägen 😉 Inte för att man ska vara negativ, men man vet ju aldrig, i början är ju allting alltid underbart 😉
      Kommer ett inlägg om det i min blogg snart.
      Annars saknar jag dig en massa och längtar tills vi kan ses!!
      Puss och kram

    • Ohhh – jag tycker att det är bråttom! 🙂 Men smaken är som baken! 😉 Right?
      Trivs du med nya TV:n?! Vad skoj att Livia fick träffa sin Idol! Det är sånt man drömde om när man var liten ju! 🙂
      Såg ni någon bio?
      Puss

  10. sara 27 november, 2009 den 21:51 #

    allt bra med dig?:)

  11. Bella 28 november, 2009 den 00:30 #

    va hade du på dej då gumman?? alltid skoj med paket, men mindre skoj o betala räkningarna.. vad vore världen utan räkningar, mycket mycket bättre anser jag haha puss

    • Jag hade ju bara 20 minuter på mig att duscha, fixa håret, sminka mig och sen kila iväg igen så jag hann inte rota igenom mina besparade kläder (jag har inte så stort lager av sånt heller, slänger alltför gamla kläder…) så det fick bli leggings och en klänning till bara. Bara för att slippa gå naken 😉 Puss

  12. sissiliten 28 november, 2009 den 15:25 #

    Det är väl inte så farligt som det ser ut. Jag ska ha det som en signatut under min tatuering. Ingen annan än jag kommer ju veta vad det betyder. 091 är väl inte så avslöjande.
    Mitt sista förhållande har varat i 10 år så jag ser fram emot att fortsätta mitt liv så som jag har det nu 😉

    Saknar dej med massor
    Puss

    • Näää det är inte så farligt som det ser ut 🙂 Men det är lite fort att tatuera in ett datum som var för bara en vecka sen? 😉 Jag menar… hade man INTE varit dö-kär efter några veckor så hade något varit fel – men om man fortfarande är det efter något/några år så kan man gott tatuera in det 😉
      Puss puss – miss you!

Kommentera

