Är Caroline surast?

27 Nov

Nä. Jag var nog inte det? Men surt som attan var det!

Har som sagt varit iväg på fest med jobbet. Full rulle idag!
Jag kom iväg på ambulanstransporten till Göteborg strax efter 09 och var tillbaka i stan med lillbäbisen vid 16-tiden. Hemma i lägenheten strax efter 17 och chefen skulle hämta upp mig och ett annat gäng vid 17.30 nere vid Benidorm.

20 minuter att fixa iordning mig på.
Heja heja. Tur att jag brukar vara snabb.
Raggardusch, ombyte, sminkning, toabesök, tandborstning, fixa håret… Det fick bli som det blev.

Mariestad stod på schemat och vi var ett helt gäng glada filurer.
Jag har nog världens bästa jobbarkompisar. Både här och i Stockholm. Helt underbara.

Jag vet inte om jag vågar lägga upp något foto här om de inte vill vara med på foto på nätet – med tanke på att jag har några hundra läsare varje dag. Men jag kan bjussa på ett litet foto i det här inlägget så blir det inte så torrt och trist?

 

5 svar to “Är Caroline surast?”

  1. Johanna 27 november, 2009 den 08:54 #

    Det är så skönt när man har så bra arbetskamrater,det gör så mycket !! Och det underlättar ju arbete =) Du har bara arbetskamrater i SKövde gumman,du HADE i Stockholm,du jobbar ju inte där mer *S*

    Vad gjorde ni i Mariestad då? Nåt speciellt??Pussis<1

    • Jag har inte jobbat på ett tag. Men det är mitt eget val, jag känner inte att jag hinner. Det är skillnad på att ha ett jobb och inte ha ett jobb?
      Känner du mig inte längre? Vet du inte ens vart jag jobbar längre? 😉 Puss

  2. Julia - Älska utmaningen! 27 november, 2009 den 10:16 #

    Åh det är ju sååå viktigt med bra arbetskamrater, jag har också helt underbara!!! Hoppas ni hade de kanon!
    Kramar

  3. Anna 27 november, 2009 den 13:14 #

    Härligt med en personalfest, det var längesen man var på en sådan 🙂

  4. Emma 27 november, 2009 den 18:32 #

    Vilken tur att du hann till festen 🙂 Jag var med om en mardrömstransport där vi på hemvägen fick stanna på en trafikolycka (vi var närmsta ambulans även om vi inte ens var i vårt hem-län) tog några extra timmar… Urk..

    Kram

Kommentera

