Jag är på fest!

26 Nov

Det är inlägget postas automatiskt, eftersom jag är på fest med jobbet just nu och kommer tillbaka senare ikväll.

Hoppas att ni alla har haft en bra dag? Vad har ni hittat på?

Kram!

8 svar to “Jag är på fest!”

  1. Alexandraida 26 november, 2009 den 18:47 #

    Här bara myser vi varit runt i stan o letat arbetsskor. Suck
    Ha en riktig trevlig kväll.
    Kram

  2. monica 26 november, 2009 den 19:03 #

    har idag utbildat mig till HLRinstruktör. Trött i huvudet och alicia mår int bra så jag kommer tyvärr ej på festen.! Hoppas ni får skoj

  3. Bella 26 november, 2009 den 19:05 #

    skoj med fest:) hoppas du har skoj gumman<3puss

  4. Linda 26 november, 2009 den 20:27 #

    Nu är det uppdaterat allt går bra här hemma, nu skall det fogas..imorgon avgörs tävlingen!
    Fest nice..

  5. Emma 26 november, 2009 den 21:08 #

    Härligt med fest på jobbet (eller med jobbarkompisarna kanske det var 😉 Själv har jag sprungit på IKEA, såelat innebandy och nu är det projekt slå in julklappar.. 🙂 Kram på dig!

  6. Malin 26 november, 2009 den 21:13 #

    Hej!
    Hoppas ni har en riktigt kul fest! Jag ska resa bort i helgen och har bestämt mig för dator-semester! :p Men jag är tillbaka på måndag igen! Ha en riktigt bra helg!
    KRam M

  7. Valentina 26 november, 2009 den 23:18 #

    Nothing… I worked everyday! I have a wholesale outlet for all the best brands of children’s and womens and men’s clothing. I sell clothing to outlet in France, UK, Germany, Spani, etc. Everyday I have customers from… evrywhere!
    I’m really tired but i’m very happy because our job (my boss is my boyfriend) is very nice!!!
    Hugs!
    Valentina

  8. Bunny 27 november, 2009 den 21:00 #

    Puss och trevlig helg gumman ❤ ❤ ❤

Kommentera

