Glasögonorm & Glassmonster!

25 Nov

 

 

14 svar to “Glasögonorm & Glassmonster!”

  1. JENNY VENNBERG 25 november, 2009 den 23:40 #

    Yes, jag har vart till thailand !
    Vi var lite överallt faktiskt ! Reste runt till olika ställen i 3 veckor ! Bland annat bangkok, phuket, koh jum, koh samet, krabi.. Sen kommer jag inte ihåg mer ! Hehe 🙂 Vi var där 07, det var jag, min sambo, min syster & hennes pojkvän! Hur kul som helst 🙂

    Synd bara att jag inte hade någon bra kamera då !! 😦

  2. Sanaa 25 november, 2009 den 23:51 #

    Hahaha kommentaren om att Kissie liknar Lady Gaga var klockren!

  3. Trees 26 november, 2009 den 00:19 #

    Vilken skön deal:D
    haha jaa eller hur, tänk att sitta o grilla en sommar med ett gäng kompisar! Det är inte fel:)

  4. Trees 26 november, 2009 den 00:20 #

    Haha jag vågar inte ens ge mig på att försöka stava det. Men vi säger så, det såg ganska rätt ut;)
    Nej jag sjunger inte.. eller jovisst klart jag gör men det låter förjävligt;) man kan ju inte kunna allt haha.. sjunger du!? kan du spela?

  5. Art By Tina 26 november, 2009 den 00:33 #

    Hmm. Kan inte se vad?

    …bloggen har krånglat lite idag.

  6. Bella 26 november, 2009 den 00:33 #

    skönt med sovmorgon, de gör ju lite iallafall:P du får sova påväg ner till gbg hihi 😛 Jodå gumman jag mår bra. eller ja..eller ja vet ifan.Men inget jag vill prata om.men tack för att du bryr dej<3 Hoppas du får en mysig kväll o sussar gott i sängen love u

  7. Petra 26 november, 2009 den 07:35 #

    Han är supersnygg i dem! :)(ja, du också men han skulle verkligen passa i glasögon)

  8. Johanna 26 november, 2009 den 09:05 #

    Haha,nä han passar inte alls i dom,dom är för feminina,haha!

    Åh va skönt att du får jobba gumman,ha en bra dag o hoppas att transporten går bra!puss

  9. marica 26 november, 2009 den 15:09 #

    Ah men va bra att ni kunde göra en deal i alla fall 🙂 Då blev det ju bra för dej 🙂
    Idag är jag sååå trött.. fattar inte varför… skönt att det snart är helg som i och för sig är fullspäckad men.. ja ja.. det är roliga saker 🙂
    KramKram!

  10. Alexandraida 26 november, 2009 den 16:29 #

    Glass som är SÅ gott =D
    Runt om i Falkenberg så har vi olika bygdegårds fester så på lördag skall jag och en jobbar kompis på en sådan, stå på
    borden o danska och bugga och ha riktigt kul psst hehe jag brukar vara yngst 😉

  11. Sanna 26 november, 2009 den 17:26 #

    oj vad trevligt =).
    Ser att du jobbar som sjuksköterska, är det på KSS eller?

  12. Rebecca 26 november, 2009 den 18:11 #

    sv: Ja klart, alla får anmäla sig 🙂 Håll utkik på lördag och se om du gick vidare 🙂

  13. Papsen 26 november, 2009 den 18:46 #

    Du, detta med att vi gnäller för att vi skulle vara lite förkylda, HAHAHA, den va bra du. Den ska jag komma ihåg till nästa gång. PÖSS på dig snuttan.

  14. Maliiiiiiiin 27 november, 2009 den 01:01 #

    sjuka män är det värsta som finns!

Kommentera

