Vad står det i din inkorg i mobilen?

24 Nov

Vad står det i din inkorg?

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en

Fråga 1 – första meningen i första sms:et
Fråga 2 – första meningen i andra sms:et
Fråga 3 – första meningen i tredje sms:et, o.s.v .

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen? Hej vännen!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? Hej hjärtat!

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss? Älskade vän!

4. Vad är det fulaste du skulle kunna säga åt din fiende? Tack för kommentaren vännen 🙂

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? Hur mår du idag?

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon? Ojojoj! Gud vad roligt!

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom? Hej vännen, hur är det idag?

8. Vad vill du höra mest av allt? Sover du?

9. Vad kommer bli dina sista ord vid liv? Vad go du är, blev helt varm i hjärtat när jag sågditt inlägg! ❤

Hahaha. Ja… det här var ju skoj *S*
Jag snodde listan från Marica.
Vågar ni skriva den?
11 svar to “Vad står det i din inkorg i mobilen?”

  1. Emilia 24 november, 2009 den 20:27 #

    Vi har tänkt oss att vara i Ao Nang ca 10 dagar kanske… är inte nödvändigt att bo på samma ställer hela tiden, kanske att vi åker ut till Phi Phi och bor någon natt där också! Men målet är att vara största delen av tiden i Ao Nang!

    Vi har ju biljeter ToR till bangkok så vi tänkte avsluta där med shopping!! Har du varit där också??

    Tar jättegärna emot tips på utflykter o så 🙂 och fina öar man kan åka till! Shoppingtips vore inte helt fel det heller!!

    Ska kika in din resa igen 🙂
    Kraamar

    • Jag har varit i Bangkok några gånger…. kanske allt som allt 5 veckor av min tid där senaste åren. Mina vänner bor i en villa utanför Bangkok, vid havet – så det blir en del tid där. Vill du ha tips på boende där också? Eller något att göra? Kan rekommendera att lägga ett par dagar där åtminstone för det är GRYMT bra shopping och hur mycket som helst att se. I alla fall 2-3 dagar 😉
      På Phi Phi är min favorit ”PP Casita”. Det har blivit lite dyrare, men är RIKTIGT RIKTIGT bra och supermysigt. Det är nog den mysigaste bungalowen som jag har bott i någon gång på mina resor. Ska man bara över 1-2 nätter kan det vara värt att lägga ett par hundra på ett schysst boende. Dessutom är det förbjudet för barn under 12 år att bo där pga att hela ”hotell-byn” är uppbyggd på pålar. Så det brukar vara rätt lugnt och skönt – med undantag för allt dunkadunka utanför när folk festar 😉
      Det bästa med PP är att det inte finns någon trafik med undantag för ett par tuktuk som man levererar saker med. Och kör sopor.

      Är ni i Ao Nang tycker jag absolut att ni ska ta en dag vid Raileh Beach och Phra Nang på andra sidan udden. Det finns också några öar utanför som heter Koh Poda, Koh Tub och Koh Hong som är jättemysiga och väl värda ett besök för riktiga paradisöar 🙂
      Kramis

  2. Anna-Karin 24 november, 2009 den 21:12 #

    Det var lite kul:) Mår du bättre nu? Ska du på julfesten i morgon? jag kan inte komma men jag hoppas ni får en bra kväll..
    kram

  3. marica 24 november, 2009 den 21:50 #

    Ha ha ja den var allt lite rolig 🙂

  4. Trees 24 november, 2009 den 22:00 #

    Dessa ”uttråkningslistor” haha:P alltså att man själv är uttråkad menar jag då!
    jaa fast oxford är vääldigt proppat med folk, så enligt mig är det inte så bra shopping. Fast jood, bra affärer, men dom kan man hitta här som jag bor också:) och på andra ställen såklart!

    • Oh ja – jag gör dem när jag inte har något bättre för mig 🙂 Bra tidsfördriv ju?!
      Jag gillar mest ändå ställen som är lugna och sköna men gillar samtidigt livliga ställen just för fotograferingens skull. Det kan bli tufft när det är många människor som rör sig på samma ställe 🙂

  5. Elin [ n e v n a r i e n ] 24 november, 2009 den 22:17 #

    det har varit rätt varmt här och inte en droppe regn idag, så det gör det nog 🙂 Om det inte slår om förstås 🙂

  6. helenah 24 november, 2009 den 23:05 #

    hahaha vad knasiga svar det blir..jag la den på fb, taggade dig. puss

  7. sissiliten 25 november, 2009 den 12:11 #

    Skitkul sak. Den snodde vi direkt!! 😉

  8. Milla 27 november, 2009 den 11:22 #

    vad skulle du säga till gud…. Hej vännen hur är det idag hahahahah

Kommentera

