Använder DU Bloglovin’?

24 Nov

BLOGLOVIN’

bloglovin

23 svar to “Använder DU Bloglovin’?”

  1. Alexandraida 24 november, 2009 den 13:34 #

    Jag förstår mig inte riktigt på den sidan?

    • CarroBarro 24 november, 2009 den 13:37 #

      Den är jättelätt när man grejat med den en stund. Det är en sida för att hålla koll på alla bloggar, olästa inlägg och vem som skrivit vad.
      Jag har delat in mina bloggar i grupper på t.ex ”Vänner”, ”Bekanta”, ”Jobbarkompisar”, ”Bloggtoppen” m.m. och så klickar man bara på inläggen så kommer de upp i en ny ruta och när man klickat på dem så markeras de som lästa och försvinner från ”Olästa” 🙂 Sen om man inte vill läsa dem kan man ”markera alla som lästa” eller bara klicka på inlägg för inlägg ute i höger hörn och markera som lästa 🙂

  2. Alexandraida 24 november, 2009 den 13:46 #

    Aha okej..
    Men vart ser man vilka bloggar som man valt?

    • CarroBarro 24 november, 2009 den 13:50 #

      I menyn till vänster! 🙂 Det är jättesmidigt. Har man inte lagt dem i kategorier så läggs alla i namnordning till vänster. Och har man valt kategorier (som man döper själv) så ligger de i kategorierna till vänster 🙂

  3. Sara 24 november, 2009 den 13:58 #

    Förstår att det var en tuff dag, inte alls konstigt! Tänkte mycket på dej även om jag inte skrev.

    Det är vissa lägen som det gör skitont och det spelar ingen roll om jag vilat eller rört på mej. Samma skit oavsett. Det jobbigaste just nu är att det börjat kännas även på promenader. Det började med att detg jorde ont när jag hade suttit med rakt ben och skulle sträcka ut eller böjt ben och styräcka ut. nu kan jag inte sitta på huk eller sitta i samma ställning mer an ngr sekunder per gång… FAN!

    KRAM!

  4. Sara 24 november, 2009 den 13:58 #

    Rakt ben sen böja det ska det ju stå såklart, svårt att sträcka ut ett rakt ben… :p

  5. marica 24 november, 2009 den 14:03 #

    Hmm kanske jag borde testa då.. jag förstår mej inte heller riktigt på den sidan.. något jag kanske jag borde gjort idag då istället för att ha suttit och mest stirrat ut genom köksfönstret när jag borde läsa… har läst men det gå segt idag… äter skumtomtar.. inte bra…
    Hur mår du idag???
    KRAM

    • CarroBarro 24 november, 2009 den 14:04 #

      Man lär sig när man använder den. Det tar inte lång tid alls och sen kan man inte vara utan den! 🙂
      Jag mår bättre idag, men är fortfarande sjukt trött i kroppen och orkar inte med så mycket. Tog en promenad ner till stan (jag bor ju i Vasastan vid Benidorm) och jag blev helt slut!! 🙂
      Kramar från mig

  6. Bella 24 november, 2009 den 14:15 #

    Skaffade faktiskt bloglovin för ett tag sen=) hihi puss

    • CarroBarro 24 november, 2009 den 17:16 #

      Vad tycker du då? Visst är det ett kul sätt att hitta nya bloggar på också? 🙂 Puss

  7. Sara 24 november, 2009 den 14:30 #

    Nej det gör bara ont, ibland kan det låsa sej men det är på grund av att det gör sååå ont. mina knän knäpper också och läkaren sa att det är jättevanligt, även om man inte har problem så gör de flesta knän så. =)
    Det man kan göra är att massera, öka cirkulationen. Kram Sara

    • CarroBarro 24 november, 2009 den 17:20 #

      Tur att det inte gör ont hela tiden i alla fall 😦 Men det är klart att det vore roligare om det inte gjort ont alls. Någon gång! 🙂
      Hade du en bra dag igår annars? Har du några skoj planer för i veckan? Solen har varit framme idag! Lagom till klockan 16 när alla slutar jobbet? =(
      Stor kram!

  8. marica 24 november, 2009 den 15:31 #

    ha ha jag hade visst bloglovin fast jag glömt bort det.. hmm.. men nu får jag använda det mer då 🙂
    skönt att du mår bättre men märks ju att du inte är helt hundra än… krya på dej nu gummsan! kramar!

    • CarroBarro 24 november, 2009 den 17:22 #

      Prova att använda det mer – ha den framme hela tiden, man kan vara inloggad utan att behöva logga ut emellan 🙂 Och det är ett toppensätt att hitta nya bloggar på – beroende på vilken kategori inom bloggandet man gillar 😉 Leta runt en stund så känner du dig snart hemma 🙂
      Kram på dig!!

  9. Kan Dee Drawings 24 november, 2009 den 18:36 #

    *Kramar om dig*

  10. Emilia 24 november, 2009 den 18:57 #

    Tack för den suprebra hotellkartan 🙂 Vi ska kika lite så hör jag av mig igen!! Är så tacksam för dina tips 🙂

    Jag har blogglovin men använder det inte så flitigt… kanske något man borde börja med 🙂

    Kraam

    • Det var så lite så! Hur ser planen ut? Vart ska ni åka och hur länge ska ni vara i Ao Nang och ska ni åka nån annanstans också? Vill du ha tips på dagsutflykter eller liknande? Saker som är värda att handla eller annat? Kika in i början på min blogg – där skriver jag från min resa i år! 🙂
      Kramis!

  11. Linda 24 november, 2009 den 19:30 #

    Ja alltså det är så skönt att slippa överanstränga ögonen o slippa huvudvärk;)
    Hihi oldie;)
    På fredag avgörs tävlingen,tjohoo!
    Hoppas du mår bättre nu med..vad hände ri helgen då?

    • Gamlingen här känner också av den dåliga synen. Det är inte lätt att åldras *haha* Sitter med mina glajror på mig nu i alla fall. Går det bra i tävlingen då? Snart klart! 🙂
      I helgen ska jag jobba fre-lör natt och sen på lördag kväll ska jag på bio – ”Luftslottet som sprängdes” 🙂 Du?

  12. Millah 24 november, 2009 den 20:18 #

    Hej gumman sry att jag int svarat 🙂
    Men har varit så mkt, ska försöka komma ikapp allt så jag kan svara.. man känner sig så jäävla dum när man int hinner 🙂
    Men jag kämpar på 🙂

    Jag har haft jäävulskt ont men det börjar bli bättre nu.
    Gör int alls lika ont som tidigare idag, tack och lov för det 🙂

    Hoppas du har det bra kraaaam

    • Det gör ingenting! Tänkte bara kolla så att allt är okay med dig! Du behöver absolut inte svara på alla mina kommentarer – jag ger bara respons på det du skriver! 🙂 Tack för att du delar med dig av ditt liv till alla oss som läser! 🙂
      Stor kram!

  13. Stephanie 25 november, 2009 den 20:56 #

    Bloglovin är super 😀

Kommentera

