Tips no.1 för ”Sjuka Dagar”.

22 Nov

Här kommer ett tips för vad man kan göra på sina sjuka dagar.

Utnyttja din pojkvän. Har du ingen pojkvän – utnyttja din flickvän.
Eftersom min darling är nära till hands är det han som får utnyttjas i mitt fall.

Ett par starka armar att krypa ner i och gosa in sig i. Låter man extra ynklig får man extra mycket pussar. Det här går även att utnyttja av din bästa vän om hon inte är rädd för att bli smittad. Det kanske inte blir lika mycket pussar, men ett par gosiga armar får en alltid att känna sig omhändertagen och älskad när man känner sig ynklig och klen

En frisk och pigg människa som älskar dig och som inte har något emot att fixa iordning en god frukost (kanske även på sängen?!). Och som köper hem glass till dig utan att du har bett om det.

En människa som kan lära dig något nytt när man tröttnat på att titta på alla TV-serier, filmer eller TV:s utbud. Alla människor har alltid något att lära av varandra?
 I mitt fall utnyttjar jag min älskade pojkväns kunskaper i Photoshop. Idag stod lager på listan. Att klippa och klistra lite. KUL!

PS. Det här inlägget läses med en nypa ironi (för er som inte förstår att jag är ironisk när jag skriver ibland).

 

16 svar to “Tips no.1 för ”Sjuka Dagar”.”

  1. Sara 22 november, 2009 den 22:17 #

    Coola bilder! vill med kunna!!!

    Skjut inte hunden är en av de tio lagarna som boken går igenom, fast lagen heter Skjut hunden. :p
    Hon har valt att döpa boken till Skjut INTE hunden för att det finns andra alternativ. 🙂

  2. JENNY VENNBERG 22 november, 2009 den 23:27 #

    I en lägenhet på 14:e våningen i Farsta 🙂

    • CarroBarro 22 november, 2009 den 23:33 #

      WOW. Då har du schysst utsikt! 🙂

  3. Art By Tina 22 november, 2009 den 23:34 #

    Photoshop kan få timmarna att flyga iväg fort – den första bilden blev ju störtskön.

    Hoppas du mår bättre.

  4. JENNY VENNBERG 22 november, 2009 den 23:40 #

    Det är dock inte min utsikt, det är min väns utsikt som jag fick låna! Hehe ..
    Hade jag haft en sån utsikt hade jag inte behövt någon tv iallafall 😉

    & tack föressten ( foten ) Hehe ..

    • CarroBarro 23 november, 2009 den 01:24 #

      Så länge man kan låna så! 😉

      Har du någon fin utsikt hos dig också? Min är inget att hänga i julgranen just nu. Kanske nästa boende förhoppningsvis 😀

      Hoppas att fossingen mår bättre

    • Isabel 26 november, 2009 den 21:42 #

      Min gamla utsikt från förra lgh 🙂 *saknas* 😦

  5. Tobias 22 november, 2009 den 23:51 #

    Yes det var det 😀 Blair är så skön, haha

  6. A och E 22 november, 2009 den 23:59 #

    Hej!
    Vi har precis startat en smyckeblogg, med fina handgjorda smycken till billigt pris!
    Kika gärna in och se om de kanske finns något som passar just dig!:) Nu i vekcna kommer vi också snart börja sälja Namnsmycken som Halsband och Ringar!:)
    Mvh Systrarna Emma och Amanda Elbemo

    • CarroBarro 23 november, 2009 den 00:09 #

      Jag godkänner inte reklam rakt av inne i min blogg, men gör ett undantag för er, för att ni verkar trevliga 🙂
      Trevlig vecka 🙂

  7. Julia - Älska utmaningen! 23 november, 2009 den 00:44 #

    Haha du e ju för goo!

    • CarroBarro 23 november, 2009 den 01:22 #

      Hihi 😉

  8. Agneta 23 november, 2009 den 23:22 #

    Vad fina korten blev.

  9. Agneta 23 november, 2009 den 23:23 #

    Kan man få en förstoring av det översta i julklapp?.

    • CarroBarro 24 november, 2009 den 01:39 #

      Haha – du är knasig – vill du ha det där kortet!? 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tips no.1 för ”Sjuka Dagar”. « Just another crazy blonde | PhotoShopped - 23 november, 2009

    […] Read more from the original source: Tips no.1 för ”Sjuka Dagar”. « Just another crazy blonde […]

Kommentera

