Febern är tillbaka.

22 Nov

Tji fick jag.

Tempen är tillbaka. Efter att ha varit vaken i ett par timmar höll jag på att dåsa till i älsklings armar på soffan. Kände mig överkörd igen. Framåt 13.30 slocknade jag totalt på soffan och vaknade tre timmar senare. Och känner mig fortfarande helt slut fast att jag har varit vaken i en halvtimme.

Dammsugaren står och väntar på mig. Jag tror att jag ska dansa lite med honom och sen ta det lugnt igen.

Vad har ni hittat på för skoj idag, eller ska hitta på ikväll?
Har ni några ”krya-på-dig”-tips eller något man kan göra fast att man måste ta det lugnt?

 

11 svar to “Febern är tillbaka.”

  1. Sara 22 november, 2009 den 18:28 #

    Läs en bok! Synd att du inte har badkar, det hade vart bra med Myrten i.

    Idag har vi vart på Torpet och låtit Coco springa, jag har sovit. Mår konstigt… Dammsugit, med nya snabeldraken. Riktigt roligt! Ska planera min kurs till i morgon, kolla på TV!
    Kram!

  2. Valentina 22 november, 2009 den 18:57 #

    Hi Darling! I’m no good today! I have some problems with my oesophagus! And tomorrow it must to work again! Why the weekend spent so fast???
    Hugs!
    Valentina

    • CarroBarro 22 november, 2009 den 20:39 #

      Hey Valentina! 🙂
      I can accually read a little bit in italian! It’s similar to spanish, and even though I forgot the most spanish I taught in school, I can understand some!
      I’m sick 😦 I’ve been having fever for 4 days now and tomorrow I’m going to the healthcare if it’s not any better. That’s why it’s been a couple of boring posts in my blog this past days! 😉
      Did you have a great weekend?!
      Are you okay?
      Hope so!
      Hugs from Caroline – The stupid blonde 😉

  3. Sara 22 november, 2009 den 19:00 #

    Man kan inte vara pigg alltid. Det är omöjligt!
    Det var bra på Torpet, Benny raffsade upp lite löv och jag fotade. Roligt! Kram

    • CarroBarro 22 november, 2009 den 20:39 #

      Haha – Benny får jobba och du fotar 😉 *fniss* Det är rätt det! 😉 Stor kram!

  4. Tobias 22 november, 2009 den 19:14 #

    Den var bättre än jag förväntat mig, genomtänkt handling och slut 😀

  5. Tobias 22 november, 2009 den 19:18 #

    Faktiskt inte, vem hade gula skor? 😀

  6. Anna-Karin 22 november, 2009 den 19:35 #

    Jätte fina kort. Själv hann jag inte dit och titta.
    Ja i bland undrar man vd som h´änder i kroppen. Jag hopas verkligen du kryar på dig snart. Orkar du läsa så ta en bra bok och kryp ner under en filt och glöm inte tända lite myspys ljus.
    Kram

  7. Bella 22 november, 2009 den 19:49 #

    skiiit i o dammsuga gumman, du e sjuk o då har man all rätt att ligga under täcket o bara VA! Ja hoppas verkligen du blir frisk snart, drick mycket te o knapra tabletter så håller ja alla tummar för att du e feber fri i morgon puss

  8. marica 22 november, 2009 den 20:47 #

    Krya på dig tips får bli ligga i sängen, se på tv och film, äta godis och glass fast det är söndag!
    Nu ska jag hjälpa min älskling med en plugg-uppgift! Jag har hemstudier två dagar nu mån o tis så jag behöver komma i fas 🙂
    KRYA PÅ DEJ gumman!!!!

  9. Suss 22 november, 2009 den 21:39 #

    Hej hjärtat, nejdå inte sjuk trött men seg blir jag av detta urbota tråkiga vädret…Vill ha sol eller åtminstånde snö är det för mkt begärt =) Nu hoppas jag att jag håller mig på fötterna. Såg du att jag kommer på din födelsedag? Tänkte komma till dig på onsdag kvällen så vi kan mysa lite =) Massa kramar till dig vännen min

Kommentera

