37.2

22 Nov

Caroline 37.2 grader på morgonen.

Visserligen är det temp för att vara mig, men jag kan knappast säga att det är feber, eftersom den har legat på över 38 grader innan. Skönt!
Jag känner mig lite, lite piggare, men har ont i kroppen, är trött, huvudvärk och lite snorkig/hostig.

Efter att ha legat ner på soffan/sängen i 26 timmar och inte lämnat hemmet eller andats frisk luft, satte jag på mig mössa, vantar, halsduk och dunväst och åkte bil(!!) de 200 metrarna ner till stan med älskling för att hämta ut biobiljetter till nästa helg (Luftslottet som sprängdes) och passa på att se ”Stad i ljus” eftersom det var sista dagen igår.
Jag var trött och matt och hade aldrig orkat gå ner till stan, därför fick det bli bilen så att jag skulle orka komma ut lite grann och få se alla lampor.

Annars har jag tyvärr inte så mycket att skriva om vad jag har haft för mig, för jag har inte gjort många knop, på order av sjuksköterskorna på 1177, och mina vänner (och också kollegor). Nu ska jag bli frisk. Jag är sååå trött på att vara sjuk. Jag förstår inte riktigt vad min kropp sysslar med. Blir det inte bra till imorgon går jag till VåC det första jag gör på morgonen för att göra en bättre undersökning av bihålor m.m.

Vill ni se några foton från igår?
Jag kan inte garantera bra resultat eftersom jag inte riktigt hade orken att lägga ner min själ i fotandet, men jag vet att flera av er efterlyst foton här inne så här kommer de!

Billinge Plaza varierade i snabba ljusskiftningar.

 

7 svar to “37.2”

  1. Marie. 22 november, 2009 den 13:06 #

    Bra att du iaf är liiite, lite piggare, då går det iaf åt rätt håll!
    Lyssna på vännerna och 1177 och vila mycket även om det kan va svårt men du har nog igen om du vilar upp dig ordentligt ända tills du är riktigt frisk!
    Jättefina bilder, igen!
    Många krya-på-dig-kramar från mig!

  2. Sara 22 november, 2009 den 13:14 #

    SUPERFINA FOTON!
    Hoppas verkligen du blir frisk snart! Saknar dej juh!!
    Nja inte alla badade, men jag gjorde.
    När Maliiin bode här brukade vi dricka lite vin och ha spa-kväll. Så vi gjorde det nu med, måste ju passa på när hon är hemma! =)
    Kram

  3. Evelina 22 november, 2009 den 13:56 #

    Vackertvackert 🙂
    Krya på sig nu! Så du blir friskare än friskast!

    Kramar

  4. Saint Jimmys 22 november, 2009 den 15:04 #

    Coola foton!
    Och jag har feber när termometern visar på 37,2, brukar ligga runt 36.. Så det är lite olika från person till person.

  5. Bella 22 november, 2009 den 16:14 #

    skönt att febern börjar ge sej gumman.. och korten e alltid fina som du tar=) va oxå o kolla lite på stan i ljus i går innan vi skulle på bio. Ja vill oxå gå på¨luftslottet som sprängdes=) men får ta de en annan helg 😉 puss

  6. marica 22 november, 2009 den 20:49 #

    Åååå fint!!! Synd att jag missa det men så är det när inte tiden räcker till.. tur att du tagit så fina kort så jag kan se på dem! KRAM

  7. Bunny 23 november, 2009 den 09:26 #

    Vackert!!! Vill ka till Lisebergs julmarknad och titta på alla ljus… 🙂

    Puss!!!

Kommentera

