– Sicko –

21 Nov

7 svar to “– Sicko –”

  1. Alexandraida 21 november, 2009 den 15:57 #

    Men gumman då, du ser inte alls kry ut =( du måste vara rädd om dig..
    Jag känner exakt samma sak som du..
    Att man sviker sitt gäng sitt team.
    Dock måste man vara rädd om sig själv ingen som tackar en i slutändan när man är helt slut..
    Vilken underbar mamma du har ❤ ❤
    Krya på dig vännen, nu skall jag bege mig till jobbet.
    Tänker på dig.
    Kram

  2. helenah 21 november, 2009 den 16:24 #

    Ibland måste man sluta tänka så himla mkt runt omkring och bara ta hand om sig själv! I längden så hjälper du inte om du kommer in sjuk heller, om det känns lättare att tänka så. Sen undrar jag om de inte kan kolla upp varför du är dålig så ofta i år? Krya på dig gumman,SKÖT OM DIG!

  3. Linda 21 november, 2009 den 16:46 #

    Hihi proposal o Hangover filmerna rockar,haha fan vad roliga dom är!!Tjohoo nu kaklas det här,underbart!
    Hoppas du blir frisk snart,jisses har aldrig sett ngn som ”ser” så sjuk ut=(
    Idag blir det hemmagjord pizza här med lite cider=)

  4. monica 21 november, 2009 den 19:44 #

    det kan ju vara vanliga influensan du har eller svinis, hur gick det med vaccinering? det låtr ju som det iallafall! Krya på dig!!

  5. Sofia 21 november, 2009 den 21:35 #

    Hej vännen, hoppas att du mår bättre idag. Tänk nu på dig själv och inte på jobbet, det klarar sig alltid. Ta hand om dig, kram från sofia.

  6. Suss 21 november, 2009 den 21:48 #

    Åhh jag är exakt likadan, även om jag inte kommer upp ur sängen så skall jag minsann åka å jobba, galet…Det är igen som klandrar en om man är SJUK däremot är det vansninnigt irriterande när personer är hemma bara för att…Krya på dig hjärtat kramis

  7. Julia - Älska utmaningen! 22 november, 2009 den 09:53 #

    Det är ok att ha lite i-landsproblem, men bara ibland =)
    Vet precis hur du känner de när man blir sjuk så ofta, man blir galen!!! 2007 var jag sjuk 15ggr, man blir helt galet rastlös!!!!! Massa kramar till dig!

Kommentera

