F’låt med den dumma blondinen är lite vek idag.

21 Nov

Sitter upp i soffan nu och tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg innan jag slänger mig ner i godingens armar igen.

Jag har feber. Fryser och är varm om vartannat. Är den kvar imorgon så åker jag in på begäran efter rådfrågning.

Tack för alla ”krya-på-dig-hälsningar” – de värmer! Jag har varit sjuk alltför mycket senaste två månaderna. Så här mycket har jag aldrig varit sjuk tidigare och jag undrar vad min kropp håller på med?

Lägger in ett par foton från i förrgår som jag glömt (guldfiskminne).

Gillar ni scones?

 

10 svar to “F’låt med den dumma blondinen är lite vek idag.”

  1. Therese 21 november, 2009 den 00:33 #

    ÄLskar scones:)

    Ja, du har varit sjuk mycket nu… 😦 Hoppas du blir bra snart. kramar

  2. Johanna 21 november, 2009 den 06:19 #

    Va? Åka in för att du har feber? WHy ? Krya på ditt mitt hjärta ! Love !PUss

  3. Art By Tina 21 november, 2009 den 11:03 #

    Stackarn. Aldrig kul att vara sjuk, speciellt inte med feber som man blir så knasig av. Typiskt att bli sjuk på helgen. Har ni sol i Skövde idag, ute på Tjörn strålar solen. Uppiggande.

  4. Ivana 21 november, 2009 den 11:16 #

    Jag lyckades också bli sjuk precis när helgen började. Så typsikt. Nåväl, hoppas du kryar på dig. Otroligt fina bilder du har på din blogg!

  5. jennie 21 november, 2009 den 12:16 #

    recept tack=)

  6. huskatten 21 november, 2009 den 12:22 #

    Krya på dej din lille hermelin,… o ge fan i att vara sjuk så ofta! Det kostar samhället pengar!!! 🙂 (ska jag säga)

  7. Emilia 21 november, 2009 den 12:25 #

    Jag älskar scones 🙂 med marmelad och ost, mums!!

    Krya på dig tjejen!!!
    Kramar

  8. Alexandraida 21 november, 2009 den 12:48 #

    Nja har inte ätit så mkt scones, är inte en sån hejare på
    att baka men glögg det älskar jag =)
    Krya på dig vännen
    Kram

  9. Tobias 21 november, 2009 den 15:09 #

    Gillar du inte mina halvporriga bilder? 😉

  10. Anna 22 november, 2009 den 18:50 #

    Jag älskar scones, har aldrig provat sätta i solroskärnor men det låter gott 🙂

Kommentera

