Café / Fik / Kaffeplejs i Skövde

21 Nov

6 svar to “Café / Fik / Kaffeplejs i Skövde”

  1. Therese 22 november, 2009 den 01:12 #

    Jag tycker att båda har sin charm!:) Men rådhuscafeet känns mer ett ”Café/konditori”, Pims drar mer åt cafe´-pubhållet (har vart lite onykter där någon gång ja…:) Lite olika användningsområden:)

  2. Bella 22 november, 2009 den 02:48 #

    Rådhuset på sommaren och pims på vintern =) de e min åsikt hihi puss

  3. Alexandraida 22 november, 2009 den 07:43 #

    Hihi ja de är så söta när de samtalar, då skall du se Revo när han pratar med sig själv i spegeln hahah.
    Jag och Sara tog ju oss en latte på Rådhuscaféet och det såg ju hur mysigt ut som helst =)
    Där sitter jag gäärna och fikar =)
    Kramen

  4. Emilia 22 november, 2009 den 12:44 #

    Hej 🙂
    Min favorit är klart Rådhuset, mest på grund av det breda sortimentet av bakverk 🙂 Men Pims har sin charm.. mysigt med lite mer dämpad belysning och tända ljus och så 🙂

    Kramkram

  5. marica 22 november, 2009 den 20:50 #

    Fikar inte så ofta i skövde men när det väl blir så blir det rådhuset 🙂 tycker egentligen inte så mycket om fikabröd så men det är mysigt att gå ut å fika så då brukar jag ju såklart köpa nåt 🙂 Kram

    • CarroBarro 23 november, 2009 den 01:25 #

      Vi kanske ska boka in en dejt på Rådhuset någon dag då? 🙂
      Kramis

Kommentera

