Raindrops keep fallin’ on my head?

18 Nov

Jag känner mig lite som en zombie idag.
En lugn natt på jobbet med härliga jobbarkompisar och så några timmars sömn på det (runt 4 timmar har jag fått snarka sött innan en gosig Peter kom och väckte mig).

Idag har jag inte så mycket planerat
Jag tänkte försöka piggna till och senare ska jag knata ner på stan och möta upp Doktor Jasse när hon slutar jobba för en Caffe Mocha och ”skitsnack” på ”Rådhuset” här i stan.

Jag tänkte ta med mig min kamera och knäppa lite kort.
Jag har inte tagit så mycket kort på senaste veckan eftersom det är så fruktansvärt trist väder ute! Det bara regnar och regnar och är grått och solen har man inte fått se på…. säkert 10 år (…. jaja… haha…  jag kanske överdriver liiiiite).

Det känns som att det skulle behövas lite sol någon dag snart så att man får lite energi.

Hur har ni det där ute?
Är ni mycket trötta på dagarna/kvällarna p.g.a. mörkret och kylan?
Ni kanske har något riktigt bra tips på vad man ska göra för att piggna på sig? Dela gärna med er!
Stora kramar!

Åh vad skoj! Jag har vunnit en tävling inne hos Millah! Hurra hurra hurra vad jag vart glad! 🙂
TACK Milla! c”,)

 

 

18 svar to “Raindrops keep fallin’ on my head?”

  1. Tobias 18 november, 2009 den 15:46 #

    usch vad hemskt, frukt som är så gott och nyttigt. kan inte vara kul 😦

  2. Millah 18 november, 2009 den 16:04 #

    Nä int legat vaken hela natten jag lyckades somna tillslut.
    Är skit trött om kvällarna men har skit svårt att somna.
    Tar ett himla bra tag.. Men men 🙂
    Det löser nog sig snart.

    Vad kul att du blev glad återigen GRATTIS! :):)

    Kramar om //Millah

  3. Sara 18 november, 2009 den 16:54 #

    GRATTIS!!!
    Kanske ses på Rådhuset sen då, jag och Benny ska dir och fira lite! 🙂 Puss och Kram
    psss… jag har bloggat lite nu… 😉

    • CarroBarro 19 november, 2009 den 01:40 #

      Tack gumman! Ska läsa bloggen! 🙂 Puss och kram

  4. Emilia 18 november, 2009 den 17:47 #

    Härligt med en mysig höstfika 🙂

    Du du du!! Tänkte höra om du har några hotelltips i Ao Nang? 🙂 Kramkram

  5. Anna-Karin 18 november, 2009 den 17:58 #

    Grattis! Visst blir man glad när man vinner något! Håller med om vädret, just november är seg!
    Kram

  6. youngandaspiring 18 november, 2009 den 17:59 #

    ditt namn är väldigt likt spiderchicks… pinsamt!

    • CarroBarro 18 november, 2009 den 18:08 #

      Undrar vem det är som är pinsam? Du kanske?
      Jag har kallats Spindeltjejen av mina vänner sen 1995 och hetat det överallt på internet sen 1998.
      Kanske är du som är pinsam som inte läser på fakta innan du skriver något så provocerande till mig? 🙂

  7. Johanna 18 november, 2009 den 18:03 #

    Varför sover du så lite gumman? Du behöver mer din zombie,du är ju konstant trött så sov it när du väl är ledig ! Puss

  8. I S A B E L L A 18 november, 2009 den 18:35 #

    SVAR: åh vad roligt att höra att du gillade den =), och ja, jag har gjort designen själv.

    Tack snälla du för gratulationen också! 😀 Ha en fin kväll, kram.

  9. Emma 18 november, 2009 den 18:38 #

    Är också suupertrött just nu.. Mycket beror nog på det här j-la vädret som väl kallas höst.. Vill ha lite kyla så man kan bylsa på sig lite kläder och snööö så det blir lite ljusare.. Kram på dig i höstmörkret!

  10. Linda 18 november, 2009 den 19:10 #

    Åh grattis till vinsten,fuskmaja där!!!
    ÅÅ det har regnat konstant hela dagen, inte så lite regn heller!
    Jaa i verkligeheten så var stövlarna sååå jäkla läckra asså!Hade dom till jobbet idag, de med kilklack satt som en smäck=)

    kramar

  11. monica 18 november, 2009 den 19:22 #

    Vad är det du har vunnit?

    • CarroBarro 19 november, 2009 den 01:11 #

      Produkter från vitamin b5 🙂 Jätteskoj!! =)

  12. Tobias 18 november, 2009 den 19:22 #

    Du har alltså haft körkort i 12 år, nice ;D

    • CarroBarro 19 november, 2009 den 01:11 #

      What can I say – Jag är gammal! 🙂

  13. Carro 18 november, 2009 den 19:30 #

    Haha tack tack 😀
    Allt bra?

  14. I S A B E L L A 18 november, 2009 den 20:00 #

    SVAR: Jag förstår.. :/

    Födelsedagen var bara bra! Hoppas du hade en fin helg =) kram

Kommentera

